Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Στουρνάρας:'' Δεν μπορώ να ζήσω με 500 ευρώ!!!'' Και εμείς γιατί να μπορούμε;;;


 stournaras vouli
"Δεν θα πληρώσουν το τέλος επιτηδεύματος των 650 ευρώ, όσοι έχουν μπλοκάκι σε έναν εργοδότη, ήτοι δεν θα φορολογούνται ως επιχειρηματίες" αποκάλυψε στον Nίκο Χατζηνικολάου, στον Real FM, ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας.
Ο κ. Στουρνάρας τόνισε επίσης ότι η ΔΕΗ πρέπει να συνεχίσει να εισπράττει το χαράτσι του ειδικού τέλους ακινήτων, ενώ σε ερώτηση αν μπορεί να ζήσει με 500 ευρώ, απάντησε «όχι βέβαια».
Για το τηλεφώνημα που δέχθηκε από τον Σόιμπλε και τις εντυπώσεις που δημιουργήθηκαν: «Οι υπουργοί μεταξύ μας έχουμε στενές σχέσεις. Ο Σόιμπλε παραπονέθηκε σωστά, διότι μίλησα στο ελληνικό κοινοβούλιο για επιμήκυνση πριν πάρω το πάρω το πράσινο από το Eurogroup».

Για όσα λέγονται για τις σχέσεις του με τον Ευάγγελο Βενιζέλο και τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε: «Δεν ιδρώνει το αυτί μου».

Για το ενδεχόμενο παραίτησης: «Μέχρι τώρα οι εισηγήσεις μου γίνονται δεκτές. Αν δεν γίνονται δεκτές, θα σκεφτώ την παραίτηση».
Πηγή :  http://asimbibastosnews.blogspot.gr  
-->

Αυτοκτόνησε στέλεχος μεγάλης γαλακτοβιομηχανίας


 Αδιευκρίνιστα τα αίτια της πράξης του

Αυτοκτόνησε στέλεχος μεγάλης γαλακτοβιομηχανίας

-->

Νεκρός βρέθηκε στο σπίτι του στα Ιωάννινα, ένας 52χρονος, ο οποίος εργαζόταν ως διευθυντής παραγωγής στη γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη. Σύμφωνα με το epiruspost.gr ο άνδρας είχε καταναλώσει ποσότητα φυτοφαρμάκων.

Ο 52χρονος εργάζονταν ως διευθυντής παραγωγής στη Δωδώνη εδώ και πολλά χρόνια.

Οι συνάδελφοί του μιλούν για έναν εργατικό άνθρωπο που δεν είχε δημιουργήσει ποτέ προβλήματα στον εργασιακό του χώρο.

Το τελευταίο διάστημα έδειχνε προβληματισμένος αλλά κανένας δεν μπορούσε να πιστέψει ότι θα φτάσει στο σημείο να βάλει τέλος στη ζωή του.

Η είδηση του θανάτου του προκάλεσε σοκ στην οικογένεια της Δωδώνης αλλά και στους κτηνοτρόφους της Ηπείρου καθώς οι περισσότεροι τον γνώριζαν από την πολυετή συνεργασία με την επιχείρηση.

Πηγή: newsbeast.gr


3 φάκελοι-φωτιά

 


-->

  

Ρεπορτάζ: Πέτρος Κουσουλός, Παναγιώτης Βλαχουτσάκος 
Ελέγχους-φωτιά σε όλη την Ελλάδα για τον εντοπισμό του παράνομου πολιτικού χρήματος διενεργούν οι άνδρες του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος, σύμφωνα με έγγραφα ντοκουμέντα τα οποία βρίσκονται στη διάθεση της zougla.gr.

Η πολυεπίπεδη έρευνα αφορά πρόσωπα τα οποία ελέγχονται για παράνομο πλουτισμό, καθώς εμπλέκονται σε υποθέσεις οι οποίες διερευνώνται από την ελληνική Δικαιοσύνη -όπως εκείνη των εξοπλιστικών προγραμμάτων- ή έχουν καταγγελθεί (επώνυμα ή ανώνυμα) στις υπηρεσίες του ΣΔΟΕ.

Οι έρευνες πραγματοποιούνται από τις περιφερειακές Διευθύνσεις του ΣΔΟΕ σε Πελοπόννησο, Στερεά Ελλάδα, Βόρειο Αιγαίο, Θεσσαλία, από το ΣΔΟΕ Θεσσαλονίκης και από τις κεντρικές υπηρεσίες του σώματος στην Αθήνα. Ωστόσο, μέχρι να ολοκληρωθούν οι έλεγχοι κανείς από τους ελεγχόμενους δεν μπορεί να θεωρηθεί a priori ένοχος! 

Ελέγχουν τον «Mr Roco»

Χαρακτηριστική περίπτωση είναι εκείνη του Γεώργιου Τσουγγράνη, κουμπάρου του πρώην υπουργού Μεταφορών στην κυβέρνηση Σημίτη, του κ. Αναστάσιου Μαντέλη, ο οποίος εμπλέκεται στην υπόθεση της Siemens.

Από τις αρχές του 2012 η Επιχειρησιακή Διεύθυνση Ειδικών Υποθέσεων Αθηνών κάνει φύλλο και φτερό τους τραπεζικούς λογαριασμούς του κ. Τσουγγράνη, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, η έρευνα βρίσκεται στο στάδιο της συλλογής στοιχείων από τις τράπεζες.

Ο Γεώργιος Τσουγγράνης έγινε γνωστός στο πανελλήνιο ως «Α. Roco» και ήταν ο διαχειριστής λογαριασμού στην Canadian Imperial Bank of Commerce, στο υποκατάστημά της στη Γενεύη της Ελβετίας.

Καταθέτοντας στην εξεταστική επιτροπή της Siemens, o κ. Tσουγγράνης δεν είχε διστάσει να «κάψει» τον επιστήθιο φίλο και κουμπάρο του, τον Τάσο Μαντέλη, μιλώντας για τις χορηγίες του πρώην υπουργού από τη Siemens.

Όπως είχε πει, το 1998 ο Τάσος Μαντέλης τον ενημέρωσε πως είχε άμεση ανάγκη χορηγιών λόγω των εξόδων της προεκλογικής του εκστρατείας. Παράλληλα, του είχε πει ότι πρέπει να ανοίξει ειδικός λογαριασμός ώστε να μην αποκαλύπτονται οι χορηγοί.

Στη συνέχεια ο κ. Τσουγγράνης επισήμανε ότι εκείνος δέχτηκε να ανοίξει τον λογαριασμό στον οποίο, όπως προέκυψε εκ των υστέρων, ήταν και συνδιαχειριστής. Στον συγκεκριμένο λογαριασμό κατατέθηκαν δύο εμβάσματα, με το πρώτο να ανέρχεται σε 200.000 γερμανικά μάρκα.

Όταν ο κ. Τσουγγράνης θέλησε να μάθει την προέλευση του ποσού, ο πρώην υπουργός τον ενημέρωσε, όπως είπε, ότι πρόκειται για χορηγία της Siemens.

Σχετικά με το δεύτερο έμβασμα, ύψους 250.000 γερμανικών μάρκων, ο «Roco» ή, αλλιώς, Γιώργος Τσουγκράνης δεν ενδιαφέρθηκε να πληροφορηθεί την προέλευση του, διότι, όπως κατέθεσε στην Επιτροπή της Βουλής, δεν τον αφορούσε το θέμα. 

Η οικογένεια Παπαντωνίου

Φύλλο και φτερό έχουν γίνει και οι λογαριασμοί του πρώην υπουργού Άμυνας Γιάννου Παπαντωνίου, της συζύγου του, καθώς και συγγενικών τους προσώπων. 

Η έρευνα ξεκίνησε στο πλαίσιο των εισαγγελικών ενεργειών που γίνονται για το διάστημα κατά το οποίο ο κ. Παπαντωνίου διετέλεσε υπουργός Εθνικής Άμυνας, ενώ το ενδιαφέρον εντοπίζεται στα χρηματικά ποσά που διακινήθηκαν μέσω δύο λογαριασμών που βρίσκονται στο υποκατάστημα της τράπεζας HSBC στη Γενεύη.

Πληροφορίες από το δικαστικό ρεπορτάζ αναφέρουν ότι οι εισαγγελικές αρχές βρίσκονται πολύ κοντά στην ολοκλήρωση της έρευνας, ενώ το ΣΔΟΕ έχει ήδη ζητήσει τη δικαστική συνδρομή των αμερικανικών Αρχών και της αμερικανικής εφορίας. 

Η έρευνα εστιάζει επίσης στα πρόσωπα της κ. Σταυρούλας Κουράκου -συζύγου του κ. Παπαντωνίου-και του Γιώργου Καναδαλέπα -κουμπάρου του ζευγαριού-, ο οποίος μάλιστα υπηρέτησε ως γενικός γραμματέας στο Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας τη δεκαετία του 1990.

«Απόβαση» σε δημοτικές επιχειρήσεις

Επιπλέον, από τα στοιχεία που βρίσκονται στη διάθεση της ηλεκτρονικής εφημερίδας προκύπτει ότι στο στόχαστρο των ελεγκτών του ΣΔΟΕ βρίσκονται και αρκετές δημοτικές επιχειρήσεις. 

Οι ελεγκτές της Περιφερειακής Διεύθυνσης Δυτικής Μακεδονίας διεξάγουν έρευνες σχετικά με πέντε δημοτικές επιχειρήσεις, καθώς, σύμφωνα με καταγγελίες που έφτασαν στα γραφεία της υπηρεσίας, είναι πιθανό να έχει πραγματοποιηθεί διασπάθιση δημοσίου χρήματος.

Στο μικροσκόπιο του ΣΔΟΕ έχει μπει ο Δήμος Νεαπόλεως, η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Γιαννιτσών (ΔΕΥΑΓ), η Αναπτυξιακή Φλώρινας, η Δημοτική Επιχείρηση Κοινωφελούς Έργου Γρεβενών (ΔΕΚΕΓ) και η Αναπτυξιακή Γρεβενών.

Για τον Δήμο Νεαπόλεως η έρευνα ξεκίνησε το 2009. Έχουν γίνει οι σχετικοί φορολογικοί έλεγχοι σε δημοτική επιχείρηση και έχουν καταλογισθεί φορολογικές παραβάσεις, ενώ η υπόθεση βρίσκεται στη φάση της ολοκλήρωσης του ελέγχου.

Όσον αφορά τη ΔΕΥΑΓ, η έρευνα ξεκίνησε το 2010 και περιλαμβάνει την εμπλοκή τριών αιρετών προσώπων του Δήμου Γρεβενών. Έχει ζητηθεί άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών και έχουν καταλογισθεί παραβάσεις σε προμηθεύτριες επιχειρήσεις για έκδοση εικονικών φορολογικών στοιχείων. Πρέπει να σημειωθεί ότι η υπόθεση έχει ολοκληρωθεί στο μεγαλύτερο μέρος της.

Τρία αιρετά πρόσωπα, όμως, φαίνεται πως σχετίζονται και με την υπόθεση της Αναπτυξιακής Φλώρινας. Η έρευνα ξεκίνησε το 2012 και αφορά πρόσωπα του Δήμου και της Νομαρχίας Φλώρινας. Έχει ζητηθεί άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών και η υπόθεση βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας στοιχείων.

Τέλος, αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι τα πρόσωπα που ερευνώνται για την υπόθεση ΔΕΥΑΓ φέρονται να εμπλέκονται και στις υποθέσεις της ΔΕΚΕΓ και της ΑΝΔΗΓ.

Οι έρευνες για τις δύο τελευταίες δημοτικές επιχειρήσεις ξεκίνησαν το 2011 και αφορούν πρόσωπα που υπηρέτησαν στη Νομαρχία και στον Δήμο Γρεβενών. Και για αυτές τις υποθέσεις έχει ζητηθεί άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών, ωστόσο οι έλεγχοι δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί.

Πηγή : zougla.gr  

Αστραπή χτυπά τον πύργο του Άιφελ



Ο ουρανός είχε πάρει ήδη μια όμορφη, μπλε απόχρωση δημιουργώντας το κατάλληλο φόντο για μια φωτογραφία του Πύργου του Άιφελ. Ξαφνικά άρχισε να αστράφτει.
Ένας 31χρονος κάτοικος της πόλης του Παρισιού, ερασιτέχνης φωτογράφος, άρπαξε την φωτογραφική του μηχανή, την έστησε και περίμενε την κατάλληλη στιγμή.
Αυτή σύντομα ήρθε, όταν μια αστραπή διαπέρασε κυριολεκτικά τον πύργο, ύψους 325 μέτρων και ο Bertrand Kulik αποθανάτισε το μοναδικό θέαμα:
Perierga.gr - Αστραπή χτυπά τον πύργο του Άιφελ
«Ο ουρανός ήταν καθαρός όταν ξαφνικά άρχισαν να πέφτουν αστραπές», διηγείται ο 31χρονος. «Γρήγορα άρπαξα την φωτογραφική μου και την στερέωσα σε τρίποδο κοντά στο παράθυρο μου, ελπίζοντας ότι θα τραβήξω μια συναρπαστική φωτογραφία. Ποτέ δεν πίστεψα ότι θα μπορούσα να πάρω μια τόσο υπέροχη εικόνα», δήλωσε ο Bertrand Kulik.
newsbeast.gr 

Η ΔΕΗ δέχτηκε την απόφαση του δικαστηρίου – Μην πληρώνετε το χαράτσι! – Μπράβο στις τρείς δικαστίνες!


 


Έχει μεγάλη σημασία το σκεπτικό των τριών δικαστίνων που επέβαλλαν στη ΔΕΗ να μην εισπράττει το χαράτσι εκβιάζοντας με διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος. Οι τρείς δικαστίνες λοιπόν, η πρόεδρος Αικατερίνη Σπηλιωτοπούλου, η Μαρία Βολίκα, εισηγήτρια, και η Κων/να Λουκαδάκου, δικαστική πάρεδρος, χαρακτήρισαν αντισυνταγματικό το μέτρο (το ίδιο το χαράτσι) επειδή αποτελεί φόρο και με δεδομένη τη μειωμένη φοροδοτική ικανότητα των ελλήνων εκφεύγει των συνταγματικών επιταγών. Με λίγα λόγια χρησιμοποίησαν το Σύνταγμα σαν ασπίδα, που πράγματι είναι (το Σύνταγμα) προοδευτικό κοινωνικά, ώστε να σταματήσουν την εξαθλίωση των πολιτών. Αν συνεχισθεί αυτή η δικαστική συμπεριφορά τα Μνημόνια μπορούν να ξηλωθούν! Γιατί υπάρχουν και άλλες δικαστικές αποφάσεις για άλλα ζητήματα που “διαφεύγουν” της προσοχής των καθεστωτικών ΜΜΕ και στη πραγματικότητα συνιστούν μια μικρή δικαστική επανάσταση. Απέναντι στην εξουσία, όλο και περισσότεροι δικαστικοί ακούουν τη φωνή της συνείδησης τους και τις επιταγές του Συντάγματος. Βέβαια σε αυτό ίσως βοήθησε και το γεγονός ότι και οι δικαστικοί υπέστησαν μειώσεις αποδοχών και έτσι συναισθάνονται περισσότερο την κοινωνική τραγωδία. Πάντως, για να μετριασθεί ο ενθουσιασμός μας, δεν ξέρουμε ακόμη τι στάση θα κρατήσουν οι ανώτατοι δικαστικοί, Άρειος Πάγος και Συμβούλιο της Επικρατείας, παραδοσιακά περισσότερο προσδεδεμένοι με τις εξουσίες. Μέχρι τότε όμως αυτή η ανακούφιση που επετεύχθη είναι, νομίζω, σημαντική…

 

Η ΔΕΗ ΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ



 

Η διοίκηση της ΔΕΗ ενημέρωσε τα κατά τόπους υποκαταστήματά της ότι μπορούν να δέχονται την πληρωμή λογαριασμών χωρίς την επιβάρυνση του τέλους ακινήτων για όσους καταναλωτές το επιθυμούν.
Στελέχη της επιχείρησης ανέφεραν στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι θα γίνεται αποδεκτή η πληρωμή λογαριασμών χωρίς την επιβάρυνση του τέλους ακινήτων, με αφορμή την απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου της Αθήνας που έκρινε παράνομη την είσπραξη του τέλους μέσω των λογαριασμών ρεύματος.
Υπενθυμίζεται ότι ήδη το Συμβούλιο της Επικρατείας με απόφαση του περασμένου Μαΐου είχε κρίνει αντισυνταγματική τη διακοπή ρεύματος για μη πληρωμή του τέλους.
Αντίθετα το ίδιο το τέλος είχε κριθεί κατά πλειοψηφία, από το Συμβούλιο της Επικρατείας, ότι δεν παραβιάζει το Σύνταγμα. (Σ.σ. Οι τρείς δικαστίνες δηλαδή ανέτρεψαν κρίση του Συμβουλίου της Επικρατείας)!
ΠΗΓΗ: http://www.tanea.gr/oikonomia/article/?aid=4773168

Διαβάστε τι τους έφτιαξαν οι τρείς δικαστίνες!

“Τί σημαίνει όμως πρακτικά αυτή η απόφαση; Σήμερα Τετάρτη, το μεσημέρι, αναμένεται ο συνήγορος των Ενώσεων Καταναλωτών που είχαν προσφύγει στο Δικαστήριο, Γιάννης Μυταλούλης να κοινοποιήσει την απόφαση στη ΔΕΗ η οποία θα καλείται να την εφαρμόσει αφού είναι προσωρινά εκτελεστή. Παράλληλα, επειδή ακολουθήθηκε η διαδικασία της εκούσιας δικαιοδοσίας η απόφαση αυτή αφορά το σύνολο των καταναλωτών της ΔΕΗ και όχι μόνο τους προσφεύγοντες. Το αναφέρει άλλωστε η ίδια η απόφαση:
«Από την απόφαση δε που εκδίδεται σε μια τέτοια δίκη, που δέχεται τη συλλογική αγωγή, παράγεται μια ιδιότυπη δεσμευτικότητα που ισχύει έναντι πάντων».
Πρακτικά αυτό θα κριθεί όταν ο πρώτος πολίτης θα προσφύγει στα ταμεία της ΔΕΗ και θα ζητήσει να πληρώσει το λογαριασμό ρεύματος και όχι το χαράτσι. Σε περίπτωση άρνησης του υπαλλήλου, ο πολίτης δικαιούται να ενημερώσει το ΙΝΚΑ και από εκεί ξεκινά μια αυτόφωρη ποινική διαδικασία για τους αρμοδίους της ΔΕΗ.
Αναφέρει επί λέξει η απόφαση: «…να απειληθεί σε βάρος της εναγόμενης χρηματική ποινή 300 ευρώ για κάθε μέρα επιμέρους και ανά καταναλωτή αλλά και κατά ημέρα παραβίαση εκάστης των παραπάνω παραβιάσεων και να αναγνωριστεί το δικαίωμα των καταναλωτών να αξιώνουν αποζημίωση για κάθε μια ημέρα από τις παραπάνω βλαπτικές συμπεριφορές της εναγόμενης»
Πρακτικά αυτό σημαίνει πως αφενός κινείται αυτόφωρη διαδικασία σε βάρος των υπευθύνων της ΔΕΗ για παραβίαση δικαστικής απόφασης και αφετέρου δικαίωμα αγωγής για αποζημίωση εκ μέρους των πολιτών
Νομικές πηγές εξηγούν επίσης πως η απόφαση γεννά και δικαιώματα ομαδικών ή ατομικών αγωγών εκ μέρους των πολιτών κατά της ΔΕΗ για όσα έχουν ήδη πληρώσει, τα οποία μπορούν πλέον να διεκδικήσουν από το δικαστήριο. Επισημαίνουν δε πως η μη συμμόρφωση με τη δικαστική απόφαση και η υποχρέωση της ΔΕΗ να υποβάλλει αποζημιώσεις μπορεί να γεννήσει ακόμα και «απιστία στην υπηρεσία» αφού ζημιώνεται εξαιτίας τους η περιουσία της ΔΕΗ.

Αναστάτωση στους ομογενείς από τις φορολογικές αλλαγές.


 

Αναστάτωση έχει προκληθεί στην ομογένεια της Αυστραλίας από δημοσιεύματα πως η Ελλάδα με το νέο φορολογικό υποχρεώνει τους Έλληνες της διασποράς να δηλώσουν στη ΔΟΥ Κατοίκων Εξωτερικού, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2012, το παγκόσμιο εισόδημά τους. Αφορά δηλαδή στο εισόδημά τους από ενοίκια, τόκους ή άλλες δραστηριότητες στην Ελλάδα και το εισόδημά τους στον τόπο μόνιμης διαμονής τους στο εξωτερικό. Σύμφωνα με δημοσίευμα της ομογενειακής εφημερίδας Νέος Κόσμος "η σημαντικότερη αλλαγή που επέφερε ο Νόμος 3943/2011 είναι, ότι μετέφερε το βάρος της απόδειξης της φορολογικής κατοικίας στα φυσικά πρόσωπα με οικονομικά ενδιαφέροντα στην Ελλάδα, που διαμένουν στη γενέτειρα πάνω από έξι μήνες. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει, ότι η Eφορία δεν αρκείται πλέον στη δήλωση των Ελληνοαυστραλών, που υποβάλλουν φορολογική δήλωση στην Ελλάδα ότι είναι "μόνιμοι... 

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΝΙΚΑΚΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΑΚΩΣΩ ΣΤΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ (video)

ΒΑΣΙΛΙΚΗ  ΝΙΚΑΚΗ

Aλλη μια ελληνίδα που ειπε τα πράγματα όπως έχουν με απλά και σταράτα λόγια στην εκπομπή του Γ. Παπαδάκη σήμερα στο πρωινό ANT1.

Ενα μεγάλο μπράβο στη Βασιλική που ειχα τη χαρά και την τιμή να την γνωρίσω και ακομη ενα μεγάλο μπραβο στο Γ. Παπαδάκη που παρουσιάζει απλούς ανθρώπους στην εκπομπή του που μπορούν να βάλουν τα γυαλιά  σε όλους τους πολιτικούς και ας μην έχουν βγάλει κανένα πανεπιστήμιο.

Το πτυχίο του άνεργου καμιά φορά μπορεί να ειναι δυνατότερο απο ολα τα πτυχία του κόσμου.

Δείτε το video .


«ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε.» Απολύσεις με το μαστίγιο της «εθελουσίας» ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΛΠΑ !




 

Καταγγελία του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Αθήνας
Με τον εκβιασμό ή φεύγετε με «εθελούσια έξοδο» και διπλή αποζημίωση ή απολύεστε εντός του 2013 με προειδοποίηση και τη μισή αποζημίωση, η εργοδοσία της εταιρείας «Αττική Οδός Α.Ε.» επιχειρεί μαζικές απολύσεις εργαζομένων, επικαλούμενη τη «μείωση των κερδών» της εταιρείας.
Τις απολύσεις καταγγέλλει με ανακοίνωσή του το Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων Αθήνας και υπογραμμίζει ότι η εργοδοσία της εταιρείας «θέλει προφανώς να ξεμπερδεύει από εργαζόμενους με δικαιώματα, κάνοντας "λάστιχο" όσους εργαζόμενους παραμείνουν στη δουλειά οι οποίοι θα δουλεύουν από πόστο σε πόστο, προσλαμβάνοντας ίσως νέο εργατικό δυναμικό με χαμηλότερες συμβάσεις και μισθούς και πιθανά νέους κάτω των 25 με μισθό χαρτζιλίκι. Ο χριστουγεννιάτικος μποναμάς λοιπόν για τους εργαζόμενους άλλης μιας εταιρείας περιλαμβάνει απολύσεις και μιζέρια».
Το σωματείο καλεί τους εργαζόμενους να ορθώσουν το ανάστημά τους, να συσπειρωθούν στο σωματείο των Ιδιωτικών Υπαλλήλων που δε θα τους κρεμάσει, να αντιπαλέψουν μέσα στο χώρο δουλειάς τους την προσπάθεια εξαθλίωσής τους από εργοδοσία, κυβέρνηση, ΕΕ και ΔΝΤ και να πάρουν αγωνιστικές πρωτοβουλίες. Σε αυτή την κατεύθυνση κλιμάκια του σωματείου θα επισκεφτούν τους εργαζόμενους στην «Αττική οδό Α.Ε.».
«Καλούμε τους συναδέλφους από την Αττική Οδό να απορρίψουν τους εκβιασμούς της εργοδοσίας, να μην υπογράψουν την "εθελούσια έξοδο", να μη δεχθούν τις απολύσεις. Οι εργαζόμενοι δεν είναι μόνοι τους, δίπλα τους έχουν το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα, το ΠΑΜΕ. Τα κέρδη κάθε μεγαλοεργολάβου, βιομήχανου, εφοπλιστή βρίσκονται στον αντίποδα των αναγκών των εργαζόμενων. Ο πακτωλός των κερδών της Αττικής Οδού είναι αποτέλεσμα της δουλειάς των ίδιων των εργαζόμενων της», καταλήγει.

 


BUSINESS STORIES: ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ Α.Ε-ΟΜΙΛΟΣ ΕΛΛΑΚΤΩΡ(ΟΙΚ.ΜΠΟΜΠΟΛΑ)
















Η Αττική Οδός Α.Ε. δραστηριοποιείται στο κλάδο των παραχωρήσεων. 
Συστήθηκε προκειμένου να ασχοληθεί τα έτη 1996-2004 με τη μελέτη,
κατασκευή, αυτοχρηματοδότηση της Ελεύθερης Λεωφόρου Ελευσίνας-Σταυρού Α/Δ Σπάτων
και Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού, 
δυνάμει της σχετικής Σύμβασης Παραχώρησης που συνήθη και υπεγράφη νόμιμα με το Ελληνικό Δημόσιο στις 23 Μαΐου 1996 και κυρώθηκε με το Ν.2445/96, και από το έτος 2004 ασχολείται με την οργάνωση, διαχείριση, διοίκηση, λειτουργία, ανάπτυξη και εκμετάλλευση της Λεωφόρου και περιλαμβάνει κάθε δραστηριότητα ή πράξη 
και ανάπτυξη κάθε είδους επιχειρησιακής δραστηριότητας που προβλέπεται ή προκύπτει από τη Σύμβαση Παραχώρησης.




ΤΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ 





Το ιδιοκτησιακό καθεστώς της Αττική Οδό ΑΕ περιγράφεται από το μετοχολόγιο ως εξής:



Στο παραπάνω πίνακα εμφανίζεται η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΕ 
να κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο ενός μετοχικού κεφαλαίου 173,6 εκατομμυρίων ευρώ.

Η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ανήκει στον εισηγμένο στο χρηματιστήριο ,
όμιλο επιχειρήσεων της ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΑΕ .Ως συμμετοχικός όμιλος
ασχολείται με πλήθος δραστηριοτήτων που περιγράφονται 
από το ακόλουθο διάγραμμα των θυγατρικών της:


































Η ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΑΕ όπως αποτυπώνεται στα μετοχολόγια της ,είναι όμιλος συμμετοχών που ανήκει στην οικογένεια Μπόμπολα. Η οικογένεια Μπόμπολα διαθέτει μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων την διεύθυνση των οποίων έχει διανείμει μεταξύ των μελών της ως εξής:

Γιώργος Μπόμπολας (πατέρας) την Πήγασος εκδοτική , ο Λεωνίδας Μπόμπολας (γιος) την Ελλακτωρ , και οι Μαρία (κόρη) και Φώτης (γιος) Μπόμπολα τον όμιλο ΜΜΕ .



(ενδεικτικές πηγές: http://www.etae.com/article.asp?catid=22099



Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Το έργο της Αττική οδού ήταν η κατασκευή και λειτουργία της Ελεύθερης Λεωφόρου Ελευσίνας-Σταυρού Α/Δ Σπάτων και Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού.

H Αττική οδός αποτελείται από την ελεύθερη λεωφόρο Ελευσίνας - Σταυρού - Σπάτων μήκους 52 χλμ. και τη δυτική περιφερειακή λεωφόρο Υμηττού μήκους 12,9 χλμ.

Το συνολικό έργο προέβλεπε κατά την παραχώρηση, άξονα μήκους 65,2 χλμ., περιλαμβάνει βασικούς κύριους άξονες μήκους 31,33 χλμ., βοηθητικούς και παράπλευρους δρόμους μήκους 150 χλμ., 32 ανισόπεδους κόμβους,
που αποτελούν τις εισόδους και τις εξόδους,

142 οδικές γέφυρες, 37 γέφυρες σιδηροδρομικών γραμμών, 15 πεζογέφυρες, 63 σήραγγες με συνολικό μήκος 15,64 χλμ., διευθετήσεις ρεμάτων και αντιπλημμυρικά έργα μήκους 66,7 χλμ., καθώς και δύο σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών.( http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=155436)


Για την παραχώρηση του έργου έγινε διαγωνισμός στον οποίο κατέθεσαν προσφορές και διεκδίκησαν το έργο 3 εταιρίες: η Κοινοπραξία ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ, ο Όμιλος ΠΕΛΛΑ και ο Όμιλος CONCIF.(


Στο παραπάνω έγγραφο δεν είναι ευδιάκριτα τα κριτήρια επιλογής του αναδόχου,  αφού σε επιμέρους ζητήματα η κάθε εταιρία εμφανίζεται με καλύτερη ή χειρότερη προσφορά.

Πάντως εκείνο που είναι προφανές είναι ότι οι όροι και τα κόστη δεν έχουν καμία σχέση με το τελικό κόστος αποπεράτωσης.

Εκ του αποτελέσματος πλέον καμία προσφορά δεν το προσέγγιζε «ρεαλιστικά»!

Μια ενδεικτική εικόνα της αρχικής προσφοράς της ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΑΕ είναι η ακόλουθη:

α. Συμμετοχή με Ίδια Κεφάλαια σε παρούσα αξία 30.6.1994:

- ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ: 112 εκατ. ECU

β. Επιζητούμενη Μέση Απόδοση Μετοχικού Κεφαλαίου:

- ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ: 11,83 % (και μετά το έκαναν 11,6 %)

γ. Χρόνος –διάρκεια έργου 

- ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ: 23 έτη (5 κατασκευής και 18 εκμετάλλευσης)

δ. Ανώτατο όριο Διοδίων Τελών:

- ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ: 1,56 ECU

(*Το προσφερόμενο Ανώτατο Συμβατικό Όριο Διοδίων 

Τελών, με οροφή 3,4 ECU - χωρίς Φ.Π.Α., σε παρούσα αξία 30.6.1994)

ε. Προσφερόμενη Έκπτωση στα Παράλληλα Έργα:

- ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ: 25 % (εδώ σημειώθηκε μεγάλη διαφορά! οι άλλοι είχαν 3ή 5%)

(*προϋπολογισμού 40δις δρχ σε τιμές 1994)

στ. Αιτούμενη εγγύηση δανείων από το Ελληνικό Δημόσιο:

- ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ: 309 εκατ. ECU για 15 χρόνια

Ανώτατη επιδοτούμενη δημόσια δαπάνη ήταν τα 250 εκατ ECU Το δε Συνολικό κόστος που αναγραφόταν ήταν το - ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ: 814 εκατ. ECU (235 δισ. δραχμές) σε τιμές 1994.



Τελικά η Δαπάνη σύμφωνα και με τα στοιχεία που δημοσιοποιεί η Αττική Οδό ΑΕ ήταν 1.600 εκατ ευρώ συμπεριλαμβανομένων των παράλληλων έργων και της έκπτωσης 25% αλλά και ένα επιπλέον ποσό των 800 εκατ για νέα παράλληλα έργα των οποίων η ανάγκη εκτέλεσης κρίθηκε απαραίτητη (εκβιαστικά!). Άρα συνολικού κόστους 2.400 εκατ ευρώ σε τιμές 2004.


Στα παραπάνω ποσά θα πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι αναφέρονται σε ECU το 1994 και σε ευρώ το 2004 , επίσης να προσαρμοστούν στην ίδια περίοδο ( διαφορά 10ετίας)

Στους όρους της τελικής σύμβασης προβλέπεται η επιστροφή της Αττική οδού στο δημόσιο ή μετά από 18 χρόνια εκμετάλλευσης (2024) ή όταν θα έχουμε απόδοση κερδών 13% του μετοχικού κεφαλαίου.

Οι όροι της σύμβασης περιέχουν δύο αξιοσημείωτα ζητήματα:

1.στηρίζονται στο μέγεθος των καθαρών κερδών (και όχι στον ακαθάριστων κερδών που είναι άμεσα μετρήσιμο και έτσι είναι το σύνηθες)

2. Ως μετοχικό κεφάλαιο υπολογίζεται το συνολικό ποσό πλην της δημόσια επιδότησης. Δηλαδή ενώ το μετοχικό κεφάλαιο της ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΑΕ είναι 175 εκατ ευρώ (ιδία κεφάλαια), συνυπολογίζουν και τον δανεισμό (με εγγύηση του Δημοσίου ) , δηλ.880 εκατ ευρώ ,το οποίο αποσβήνει στους ισολογισμούς. Το δε όριο των 330 εκατ ECU εγγύηση δημοσίου για 15 χρόνια ξεπεράστηκε κατά πάρα πολύ!

Η ίδια η εταιρία θεωρεί ότι ο διαχωρισμός υφίσταται μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών κεφαλαίων και συνεπώς ο δανεισμός είναι ιδιωτικό κεφάλαιο!





Η κερδοφορία της ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ Α.Ε

Οι οικονομικές καταστάσεις ξεκινούν από το 2006 και μετά και βρίσκονται αναρτημένες στο


Συνοπτικά έχουμε:



Βέβαια τα παραπάνω στοιχεία μας κάνουν να απορούμε για την κοινή λογική και την συμβατική αριθμητική που γνωρίζουμε. Είναι προφανές ότι η λογιστική σε επίπεδο ΑΕ και μεγάλων επιχειρήσεων είναι κάτι πιο πολύπλοκο και δυσνόητο.

Για παράδειγμα:

Α. ο γνωστός φόρος των ΑΕ είναι 25% . Άρα το 2008 έχουμε 85.065 χ 25% =21.266.

Β. Έχουμε 880.000 χ 13%= 114.000 Ποσό που τα 2 πρώτα έτη έχει καλυφθεί!

Γ. Πως γίνεται π.χ το 2006 να έχουμε έσοδα 222 εκατ ευρώ και τα συνολικά έξοδα της λειτουργίας της Αττική Οδού με τις αποσβέσεις να είναι 178 εκατ ευρώ , όμως ο συνολικός δανεισμός να μένει στη ουσία αμετάβλητος;

Την λογιστική αυτή ο μέσος φορολογούμενος αδυνατεί να καταλάβει και θα εξακολουθήσει να αδυνατεί.


Η "πραγματικότητα" της πλευράς της ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΑΕ


Κατ’ αρχή η εταιρία έχει κοινοποιήσει ότι με βάση την σύμβαση θα μπορούσε ελεύθερα  να διαμορφώσει το κόμιστρο των διοδίων στη μέγιστη τιμή
των 3,59 ευρώ αντί 2,8 που το έχει , συνεπώς

«Οι μειωμένες τιμές διοδίων είχαν ως αποτέλεσμα την μείωση 
των προβλεπόμενων εσόδων και κατά συνέπεια της προβλεπόμενης κερδοφορίας της εταιρείας»

Επίσης για τον υπολογισμό της κερδοφορίας δεν είναι ορθός τρόπος
να κοιτάμε τα απόλυτα μεγέθη και τα υπέρογκα ποσά του ισολογισμού,
αλλά θα πρέπει να την υπολογίσουμε χρησιμοποιώντας κάποια χρηματοοικονομικά μοντέλα «κατάλληλα».

Όταν λοιπόν το ίδιο το δημόσιο κλήθηκε να απαντήσει στο θέμα 
που είχε τεθεί αν θα έπρεπε η Αττική Οδό να επιστρέψει στο δημόσιο ,
ανέθεσε στην Εθνική Τράπεζα να καταρτίσει μια μελέτη σχετική.

Η εθνική τράπεζα ως εκφραστής του Δημόσιου συμφέροντος, μελέτησε την κερδοφορία της Αττική Οδού με βάση αυτά τα χρηματοοικονομικά μοντέλα
και κατέληξε στο ότι :

« … Σύμφωνα με την έκθεση, η απόδοση ιδίων κεφαλαίων είναι μηδενική μέχρι και το 2013, ξεκινάει (2,57%) το 2014 και «κορυφώνεται» (12,8%) το 2024.».

Δηλαδή στο ότι μέχρι το 2024 δεν θα έχει καν φτάσει στο 13% η απόδοση ιδίων Κεφαλαίων!



  
Τα πράγματα γίνονται πιο απλά μέσω ενός αντίστοιχου υποθετικού παραδείγματος:


Το δημόσιο εκτελεί διαγωνισμό παραχώρησης μια μονοπωλιακής 
επιχείρησης με εγγυημένα έσοδα 25.000 ευρώ ετησίως. 

Το κόστος κατασκευής της επιχείρησης εκτιμάται στα 60.000 ευρώ. 

Παρέχει άμεσα επιδότηση το35% δηλ.ποσό των 21.000 ευρώ 
και εγγυάται στις τράπεζες προκειμένου να σου δοθεί δάνειο ύψους 33.000 ευρώ 
(το οποίο δεν θα έδιναν διαφορετικά) 

Ζητάει λοιπόν κάποιον που θα διαθέσει 6.000 ευρώ και θα αναλάβει την αποπεράτωση 
και λειτουργία της εγγυημένης κερδοφορίας επιχείρησης. 

Την εκμετάλλευση την παρέχει είτε για 23 χρόνια , είτε όταν ο επιχειρηματίας θα λάβει πίσω το «κεφάλαιο του» ύψους 39.000 ευρώ και απόδοση 13% επί αυτού .

Είναι προφανές ότι ο οποιοσδήποτε διέθετε τα 6.000 ευρώ θα ενδιαφερόταν 
για την επιχείρηση. 

Βάζεις 6.000 παίρνεις 39.000 και 13% απόδοση.

Άλλωστε με 25.000 έσοδα σε 3-4 χρόνια λειτουργίας αυτό φαίνεται εφικτό.

Μετά την αποπεράτωση της επιχείρησης τα μόνα έξοδα είναι της λειτουργίας της επιχείρησης
και της συντήρησης της (η οποία είναι ολοκαίνουργια).

Η δε επιχείρηση θα είναι παροχής υπηρεσιών και θα πουλάει την δυνατότητα 
που παρέχεις να μπαίνουν σε αυτήν.


Ποια είναι η ρεαλιστική σύνηθες τακτική

1. Συστήνεις μια ΑΕ

2. Δανείζεσαι το ποσό των 6.000 ευρώ
(ποσό που σου επιτρέπουν οι τράπεζες). 

3. Διεκδικείς την επιχείρηση στο δημόσιο διαγωνισμό.

Παραδόξως σε αυτόν εμφανίζονται μόνο 2 ακόμα διεκδικητές! 

Όταν τον αναλαμβάνεις συστήνεις νέα ΑΕ , την ΑΕνο1 της οποία μέτοχος 
είναι η δική σου ΑΕ για την αποπεράτωση του έργου και την λειτουργία.

Στα πρώτα χρόνια κατασκευής της επιχείρησης καλείς το δημόσιο
και του ζητάς να αναθεωρήσει το ποσό του συνολικού κόστους 
γιατί προκύπτουν απαραίτητες για την αποπεράτωση και μη αναβολή του έργου νέες ανάγκες. 

Καταφέρνεις την εκτίμηση σε νέα ποσά των 120.000 για το έργο 
και 80.000 για τις νέες ανάγκες. 

Συνεπώς με βάση αυτά παίρνεις 42.000 ευρώ επιδότηση δημοσίου (35%) 
και το κράτος εγγυάται συνολικό δανεισμό ύψους 72.000 ευρώ. 

Το ποσό των δικό σου κεφαλαίων παραμένουν στις 6.000 ευρώ. 

Τα νέα στοιχεία σου επιτρέπουν την εκμετάλλευση της επιχείρησης 
μέχρι να πάρεις πίσω 78.000 και 13% ως καθαρά κέρδη 
(αφού έχεις αποπληρώσει τον τραπεζικό δανεισμό!)

Έτσι μπορείς να παρατείνεις την εκμετάλλευση του έργου
κατά 2-3 χρόνια παραπάνω , χωρίς όμως να εξαντλείς την 18ετία!

Όταν τελειώνει η κατασκευή του έργου συστήνεις νέα ΑΕ της οποίας η μέτοχος είναι η ΑΕ νο2 
 ,με αντικείμενο την λειτουργία της επιχείρησης. 

Τα καθαρά κέρδη της ΑΕ νο 3 αποτελούν τα έσοδα της ΑΕ νο 2.

Επιμερίζεις τόσο το έργο της λειτουργίας , όσο και της συντήρησης
και των νέων αναγκαίων έργον σε ξεχωριστά αντικείμενα. 

 Συστήνεις μια ΑΕ για κάθε αντικείμενο δικών σου συμφερόντων. 

Αναθέτεις σε αυτές το κάθε ένα μέσω των ΑΕ νο2 και νο3.
Συνεχίζοντας αυτό το σύμπλεγμα των ΑΕ καταφέρνεις:

1. Να δικαιολογήσεις το ποσό της υπέρβασης διογκώνοντας τα διάφορα κόστη

2. Να εμφανίζεσαι με πολλές δαπάνες και μειωμένα κέρδη , 
ώστε να μην είναι ποτέ εφικτό το λογιστικό αποτέλεσμα των 78.000 και 13% κέρδος.

3. Το πραγματικό κέρδος – αφού εγγυμένη απόδοση των 25.000 ετησίως 
τελικά αποδεικνύεται 32.000! ετησίως- να πηγαίνει σε άλλες ΑΕ δικών σου συμφερόντων.


Κάπως έτσι σε γενικές γραμμές περιγράφονται τα όσα συμβαίνουν στην «ορθή» υψηλή επιχειρηματικότητα της συγκεκριμένης περίπτωσης.



Το σύμπλεγμα των ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΑΕ-Θυγατρικών ΑΕ

Η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε είναι κατανοητό – με βάση τα χρηματοοικονομικά μοντέλα εκτίμησης της κερδοφορίας ιδίων κεφαλαίων- ότι δεν θα επιστρέψει στο δημόσιο το έργο 
με βάση τον όρο της ανώτατης επιτρεπόμενης κερδοφορίας.

Συνεπώς θα εξαντληθεί το χρονικό διάστημα των 23 χρόνων(2024). 

Βέβαια το έργο της Αττική οδού «γεννάει» νέες επιτακτικές ανάγκες επέκτασης του!

Η επιδίωξη της ανανέωσης της σύμβασης για επέκταση της έχουν ήδη αρχίσει!

Η επιστροφή του έργου στο δημόσιο το 2024 κρίνεται πλέον απίθανη!



Ας δούμε ποιες εταιρίες εμπλέκονται στην λειτουργία της Αττική οδό



1.ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε.






H Εταιρία είναι εταιρία συμμετοχών και συμμετέχει με ποσοστό 80% στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΕ.

http://www.etae.com/article.asp?catid=22169&subid=2&pubid=1184973

2. ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε

Μετοχικό κεφάλαιο : 80% ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ , 20% γαλλικό όμιλο Transroute

http://www.etae.com/article.asp?catid=22169&subid=2&pubid=1184974

3. «Αττικοί Σταθμοί»

η οποία διαχειρίζεται τους δύο σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινήτων επί της Αττικής Οδού (σε Παλλήνη και Ασπρόπυργο) και ελέγχεται κατά 65% από την «Ελληνική Τεχνοδομική» η οποία πλέον εξαγοράστηκε από την ΑΚΤΩΡ και αποτελεί την ΑΚΤΩΡ.

4. «Αττικές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.»

οι εργολήπτες διαθέτουν δίκτυο οπτικών ινών κατά μήκος της Αττικής Οδού,

(πηγή: http://www.bloka.com/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=48&start=20)



Να σημειώσουμε ότι πλέον όπου είχαμε ποσοστό συμμετοχής της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ , έχουμε την Αγροτική Τράπεζα αφού την εξαγόρασε . Η ΑΤΕ αποτελεί άλλη μια περίπτωση «Δημόσιας» Τράπεζας που ως τέτοια αποτελεί έναν επιπλέον βραχίονα του Δημοσίου για την υπεράσπιση των συμφερόντων του (βλ. και ΕΤΕ ως ελεγκτή της ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΕ)



Πέρα όμως από τις νέες ΑΕ που έχουν προκύψει , οι συναλλαγές και με τις ήδη υπάρχοντες ΑΕ των ομίλων της κοινοπραξίας καλά κρατούν. Τόσο η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ Α.Ε , όσο και οι υπόλοιπες ΑΤΤΙΚΟειδής Α.Ε με απευθείας αναθέσεις έργων «συνεργάζονται» με τις άλλες ΑΕ κοινής ιδιοκτησίας. Αναφέρουμε μόνο κάποιες ενδεικτικές περιπτώσεις από το πλήθος που συμβαίνουν και βέβαια είναι αδύνατο να αναφερθούν εδώ. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στις πηγές (οικ. Καταστάσεις της Ελλακτωρ) να βρουν περισσότερες.



·          Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.-JP ΑΒΑΞ Α.Τ.Ε.-ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε. Συντήρηση

Η&ΗΜ Αττικής Οδού, Σύμβαση η οποία υπεγράφη στις 07 Μαρτίου 2002,

συνεχίστηκε κατά τα έτη 2003, 2004, 2005, 2006 και 2007 και αφορά στη

Συντήρηση των Η&ΗΜ εγκαταστάσεων Αττικής Οδού, ποσού ευρώ δύο

εκατομμύρια πεντακόσιες πενήντα πέντε χιλιάδες πεντακόσια ογδόντα και

είκοσι οκτώ λεπτά (2.555.580,28€).

·          Ελληνική Τεχνοδομική-ΤΕΒ Α.Ε. Τεχνική Επενδυτική Βιομηχανική

Ανώνυμη Εταιρεία, σύμβαση η οποία υπεγράφη την 01 Οκτωβρίου 2001

αναμορφώθηκε στις 07 Νοεμβρίου 2003 και συνεχίστηκε κατά τα έτη 2004,

2005, 2006 και 2007 και αφορά στη παροχή υπηρεσιών διοικητικής και

Τεχνικής υποστήριξης, ποσού ευρώ τριακόσιες τριάντα επτά χιλιάδες

(337.000,00€).

·         J&P ΑΒΑΞ Α.Ε., Σύμβαση η οποία υπεγράφη την 01 Οκτωβρίου 2001,

αναμορφώθηκε στις 07 Νοεμβρίου 2003 και συνεχίστηκε κατά τα έτη 2004,

2005, 2006 και 2007 και αφορά στη παροχή υπηρεσιών διοικητικής και

Τεχνικής υποστήριξης, ποσού ευρώ διακόσιες εξήντα πέντε χιλιάδες

(265.000,00€).

·          Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.- J&P ΑΒΑΞ Α.Ε.-ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε.-για την

συντήρηση πρασίνου, σύμβαση η οποία υπεγράφη την 02.1.2004 και

συνεχίστηκε κατά το έτη 2003, 2004, 2005,2006 και 2007 μέχρι και τις 15

Οκτωβρίου 2007 (ημερομηνία λήξης της Σύμβασης) και αφορά στη

συντήρηση των φυτεύσεων και του τριτεύοντος αρδευτικού δικτύου,

ποσού ευρώ δύο εκατομμύρια εκατόν μία χιλιάδες πεντακόσια εξήντα

έξι και ογδόντα δύο λεπτά (2.101.566,82€).

·         Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.- JP ΑΒΑΞ Α.Ε.-ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε.- ΑΤΤΙ-ΚΑΤ

Α.Τ.Ε. ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Ο ΟΥ η οποία υπεγράφη στις 21

Σεπτεμβρίου 2007 και τρίτο συμβαλλόμενο την ΑΤΤΙΚΗ Ο Ο Α.Ε.,

αφορά στις εργασίες συντήρησης του συμβατικού πρασίνου στο ΚΕΠ

και εργασίες συντήρησης πρασίνου σε κατ’ επέκταση του ΚΕΠ

τμήματα, ποσού ευρώ πεντακόσιες τριάντα χιλιάδες διακόσια οκτώ και

τριάντα τρία λεπτά (530.208,33€).



(πηγές:




Οι συνεργασίες είναι πάρα πολλές και δεν έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία η αναφορά περισσότερων. Σε αυτές είναι προφανές ότι ο όμιλος εμπιστεύεται μόνο τις θυγατέρες του και βέβαια η συνοχή του Ομίλου για την οποία θα πρέπει να είμαστε όλοι περήφανη μια και μιλάμε για ένα αμιγώς Ελληνικό Όμιλο!


Για να καταλήξουμε και με πιο κατανοητά λόγια μέσα από ένα σύμπλεγμα εταιριών και διασυνδέσεων γίνεται εφικτό το « η τριχιά ,να γίνεται τρίχα» και βέβαια να παίρνει σάρκα και οστά το «Γιάννης πίνει- Γιάννης κερνάει». Όπου «Γιάννης» βλέπε Μπόμπολας και όπου «κρασί» βλέπε το δημόσιο χρήμα.

Το ερώτημα αν ο κακοδιαχειριστείς , σπάταλος και διεφθαρμένος Δημόσιος Τομέας είναι προτιμότερος από τον Ιδιώτη είναι προφανέστατα πλαστό! Και δεν μπαίνουμε στην λογική να το συζητήσουμε. 

  
Για το μέλλον της ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΑΕ και την ανανέωση των συμβάσεων έχει ήδη δρομολογηθεί στην λογική των εκτεταμένων «αναγκαίων» ιδιωτικοποιήσεων .Για παράδειγμα ενδεικτικό είναι το άρθροhttp://www.tovima.gr/finance/article/?aid=389563.

mynews.gr  bussiness story