Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Eurovision 2016: «Επιτέλους λίγο…ροκ» - Η πρώτη πρόβα της Κύπρου και οι εντυπώσεις που άφησε (Βίντεο)

Eurovision 2016: «Επιτέλους λίγο…ροκ» - Η πρώτη πρόβα της Κύπρου και οι εντυπώσεις που άφησε (Βίντεο)


Δεύτερη μέρα προβών στη Στοκχόλμη και σήμερα παρακολουθήσαμε και την αποστολή της Κύπρου με το συγκρότημα Minus One να κάνει την παρθενική του εμφάνιση στη σκηνή της Eurovision. Οι πρώτες αντιδράσεις; Σύμφωνα με τους δημοσιογράφους που καλύπτουν τον διαγωνισμό της Eurovision, το τραγούδι έχει κάνει φέτος την διαφορά καθώς οι ροκ ήχοι του ξεσήκωσαν όσους παρακολούθησαν την πρόβα.

Ένα τεράστιο ολόγραμμα λύκου θα πλαισιώνει τους Κύπριους των οποίων η σκηνική παρουσία κινείται σε μαύρους και άσπρους φωτισμούς. Στη σκηνή θα υπάρχουν και σιδερένιες κατασκευές ενώ φωτιές που θα ξεπηδούν από διάφορα σημεία του σκηνικού θα κάνουν ακόμα πιο εντυπωσιακή την εμφάνιση της Κύπρου.



Η ροκ εκδοχή της Κύπρου έχει καταφέρει και έχει τραβήξει την προσοχή των φανς της Eurovision και με την προσωπικότητα τους έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν ένα πολύ θετικό κλίμα για την κυπριακή αποστολή. Όπως δήλωσε ο κεντρικός τραγουδιστής Φρανσουά «Θα θέλαμε πολύ να οργανώσουμε του χρόνου την Eurovision στην Κύπρο».


ΒΙΝΤΕΟ Τουρκία: Φερόμενος επιδειξίας ξυλοκοπήθηκε από γυναίκες σε αστικό λεωφορείο




Πυρ και μανία όλες οι γυναίκες που επέβαιναν στο λεωφορείο άρχισαν να χτυπούν έναν άντρα που έδειξε τα γεννητικά του όργανα σε μια επιβάτη.

TURKIA

Τον γύρο του κόσμου κάνει βίντεο που δείχνει γυναίκες να χτυπούν και να κλοτσούν έναν άνδρα που φέρεται να επέδειξε τα γεννητικά του όργανα εντός ενός αστικού λεωφορείου στην Τουρκία.
Όλα ξεκίνησαν όταν μια γυναίκα άρχισε να φωνάζει και να χτυπά έναν συνεπιβάτη της εντός ενός λεωφορείου σε πόλη του Μαρμαρά της Τουρκίας, εξηγώντας ότι ο άνδρας της έδειξε τα γεννητικά του όργανα. Ο άνδρας δεν αντιδρούσε, οδηγώντας στο συμπέρασμα ότι πράγματι είχε προχωρήσει σε αυτή την πράξη, με αποτέλεσμα και άλλες γυναίκες να ξεκινήσουν να τον χτυπούν.
Κάποια στιγμή ο άνδρας φαίνεται να προσπαθεί να κατέβει από το λεωφορείο, όμως ένας επιβάτης τον τραβά πίσω. Στη συνέχεια, ο οδηγός δεν άνοιξε ξανά τις πόρτες και οδήγησε το όχημα στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα.
Ο 34χρονος άνδρας συνελήφθη και κρατείται στο τμήμα, ενώ το θύμα έδωσε κατάθεση στην αστυνομία. Οι αρχές διερευνούν και όσα κατέγραψε το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης.


Ποτάμι το αίμα αθώων στην Συρία - Νεκροί σε νοσοκομείο στο Χαλέπι

Ποτάμι το αίμα αθώων στην Συρία - Νεκροί σε νοσοκομείο στο Χαλέπι


Τουλάχιστον 19 άνθρωποι, ανάμεσά τους τρία παιδιά, σκοτώθηκαν σήμερα και 80 τραυματίστηκαν όταν αντάρτες βομβάρδισαν περιοχές που τελούν υπό τον έλεγχο των κυβερνητικών δυνάμεων στην πόλη του Χαλεπίου, ανακοίνωσε το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.









Το Παρατηρητήριο, που διαθέτει μεγάλο δίκτυο ακτιβιστών και ιατρικών πηγών πληροφόρησης σε όλη τη Συρία, διευκρίνισε ότι ο απολογισμός των νεκρών μπορεί να αυξηθεί, καθώς ορισμένοι τραυματίες νοσηλεύονται σε πολύ σοβαρή κατάσταση.
Το νοσοκομείο, το οποίο είναι υπό τον έλεγχο της κυβέρνησης, έγινε στόχος από αντάρτες, σύμφωνα με την κρατική τηλεόραση.
«Ανθρωποι σκοτώθηκαν και τραυματίσθηκαν από επίθεση με ρουκέτες από τρομοκράτες στο νοσοκομείο αλ νταμπίτ», μετέδωσε η κρατική τηλεόραση της Συρίας.
Το Χαλέπι μια από τις μεγαλύτερες πόλεις της Συρίας είναι διασπασμένο σε πολλά κομμάτια αφού ολόκληρες περιοχές ανήκουν σε διάφορες ομάδες ανταρτών.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΒΙΝΤΕΟ Μπαλαούρας στην βουλή για το ασφαλιστικό: «Όχι ρε πούστη μου...» !!!



 Εδώ και λίγες μέρες  από  την διακοπή της βουλής  
για το Πάσχα  παρακολουθώ το συγκεκριμένο απόσπασμα.

Και ενώ ήθελα τόσα να γράψω για τους ανθρώπους αυτούς που θα κρίνουν τις τυχες μας και το μέλλον των παιδιών μας δεν μπορώ πια...  Πωωω ρε πο@στη μου... Κουράστηκα!

Ας δούμε όμως πότε λέγεται αυτή η έκφραση.
Η φράση «(πώ) ρε πο@στη (μου)», ή και «φτού (σου) ρε πο@στη (μου)», λέγεται, είτε αυτόνομο είτε εμβόλιμο σε φράση,
σε καταστάσεις αγανάκτησης.

Το πόσο ακραίας, 
εξαρτάται από την ιδιοσυγκρασία και τις αντοχές του ατόμου.

Έτσι εξηγείται και η αντίδραση του Μπαλαούρα
αφού ενημερώθηκε για τις επόμενες συνεδριάσεις της βουλής.

Κουρασμένος κι ο  Μπαλαούρας, και όχι μόνο ...
κουραστήκαμε και μεις να τους ακούμε και να τους βλέπουμε .   

Απολαύστε το συγκεκριμένο απόσπασμα  κατά προτίμηση ξαπλωμένοι.
Απομακρυνθείτε από τις οθόνες σας αν πρέπει μετά να δουλέψετε...

Ζήτω η Εργατική Πρωτομαγιά η επανάσταση ξεκινάει
από τα έδρανα της βουλής και τους Μπαλαούρους μαυρογιαλούρους  !!!





Έφυγε ο ντράμερ Νίκος Ψοφογιώργος

Έφυγε ο ντράμερ Νίκος Ψοφογιώργος
Ο Νίκος Ψοφογιώργος έφυγε από ανακοπή καρδιάς σε ηλικία 52 ετών, το Μεγάλο Σάββατο 30 Απριλίου 2016.

Λίγα λόγια για τον Νίκο Ψοφογιώργο

Ο Νίκος Ψοφογιώργος είχε σπουδάσει τύμπανα με τον Κώστα Παγωνίδη στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης. Συνεργάστηκε τόσο σε ζωντανές εμφανίσεις όσο και στη δισκογραφία με πολλούς καλλιτέχνες όπως ο Σταύρος Κουγιουμτζής (υπήρξε επί σειρά ετών μέλος της ορχήστρας του), ο Γιώργος Καζαντζής καθώς και οι Φλώρος Φλωρίδης, Κώστας Μαγγίνας, Κώστας Θεοδώρου, Σαβίνα Γιαννάτου, Μελίνα Κανά, Μαριώ, Παύλος Παυλίδης (Ξύλινα Σπαθιά), Evan Parker, Danny Hayes, Terra Incognita (Ν. Καρατζής), Vorlike, Wutu Wupatu (Μ. Σιγανίδης), Μπάντα της Φλώρινας και άλλοι. Μεγάλη υπήρξε επίσης η συνεργασία του με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, που διήρκησε από το 1997 μέχρι το 2015. Συμμετείχε σε παραστάσεις όπως «Βάκχες», «Εκάβη-Κύκλωπας», «Ηρακλής», «Βάτραχοι», «Τραχίνιες», «Διονύσου λόγος», «Από τις Βάκχες του Ευριπίδη» και άλλες...

Με την ορχήστρα του Σταύρου Κουγιουμτζή

Στο video μπορείτε να παρακολουθήσετε τον Νίκο Ψοφογιώργο με την ορχήστρα του Σταύρου Κουγιουμτζή, στην εισαγωγή της μεγάλης συναυλίας αφιέρωμα στο συνθέτη, που πραγματοποιήθηκε στο Θέατρο Γης της Θεσσαλονίκης στις 13 Ιουνίου 2005, τρεις μήνες μετά το θάνατο του...

Καλό ταξίδι Νίκο Ψοφογιώργο...


Δικογραφία σε βάρος των γονιών της Μαρίας – Τα αναπάντητα ερωτήματα στην υπόθεση – ΦΩΤΟ – ΒΙΝΤΕΟ

Δικογραφία σε βάρος των γονιών της Μαρίας, η οποία εξαφανίστηκε μυστηριωδώς την Κυριακή του Πάσχα και εντοπίστηκε το μεσημέρι της Δευτέρας του Πάσχα, σχηματίστηκε από την αστυνομία. Σύμφωνα με πηγές του enikos.gr οι γονείς κατηγορούνται για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ο πατέρας και η μητέρα του μικρού κοριτσιού, θα οδηγηθούν την Τρίτη του Πάσχα στον Εισαγγελέα.
Δικογραφία σε βάρος των γονιών της Μαρίας – Τα αναπάντητα ερωτήματα στην υπόθεση – ΦΩΤΟ – ΒΙΝΤΕΟ
Η Μαρία στην αγκαλιά του αστυνομικού – ΦΩΤΟ
Η περιπέτεια του μικρού κοριτσιού είχε αίσιο τέλος, καθώς εντοπίστηκε από αστυνομικούς στο Χαϊδάρι, όπως φαίνεται και στις αποκλειστικές φωτογραφίες του enikos.gr. Η μικρή Μαρία-Ειρήνη έμοιαζε ανακουφισμένη και όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του enikos.gr όταν την ρώτησαν: «πως βρέθηκες  εδώ;» το μικρό κορίτσι απάντησε: «εδώ με άφησαν».
Η ιστορία που συγκλονίζει το πανελλήνιο έχει πολλά αναπάντητα ερωτήματα στα οποία προσπαθεί να δώσει απαντήσεις η Ελληνική Αστυνομία με την έρευνα που κάνει τις τελευταίες ώρες.
Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές, οι αξιωματικοί της ασφάλειας θεωρούν ως το πιθανότερο σενάριο, αυτό της απαγωγής, εκτιμώντας ότι πίσω από την εξαφάνιση του μικρού κοριτσιού που συγκίνησε ολόκληρη την Ελλάδα, βρίσκονται άτομα που κατάφεραν να την ξεγελάσουν και να την απομακρύνουν από το σπίτι του παππού της στη λεωφόρο Σχιστού.

Ο άνθρωπος που βρήκε την Μαρία
Ένα από τα πιο συγκλονιστικά στοιχεία αυτής της υπόθεσης είναι ότι ο άνθρωπος που αναγνώρισε το παιδί στον Ασπρόπυργο, λίγα λεπτά αφού το είχαν αφήσει οι απαγωγείς του, είναι φίλος του πατέρα της ο όποιος αν περνούσε ελάχιστα λεπτά νωρίτερα από το σημείο, ενδεχομένως να έπεφτε πάνω στους άνδρες που την είχαν απαγάγει.
Πάντως ήδη οι αξιωματικοί της ασφάλειας έχουν ζητήσει το υλικό από τις κάμερες κυκλοφορίας για να επιχειρήσουν τον εντοπισμό του αυτοκινήτου που χρησιμοποίησαν οι απαγωγείς.

Αναπάντητα ερωτήματα στο θρίλερ της εξαφάνισης της Μαρίας
Πολλά ερωτήματα προκύπτουν για το θρίλερ της εξαφάνισης της μικρής Μαρίας που εντοπίστηκε μετά από 22 ώρες ερευνών και αγωνίας.
Το παιδάκι βρέθηκε χάρη στην παρατηρητικότητα μιας γυναίκας η οποία το είδε στην άκρη της Εθνικής Οδού στο Χαϊδάρι.
Η μικρή φέρεται να έχει δώσει διαφορετικές εκδοχές για το τι έχει συμβεί.
Δείτε το βίντεο από τον ALPHA

Το χρονικό της εξαφάνισης
Καλά στην υγεία της εντοπίστηκε η μικρή Μαρία και αυτή την ώρα βρίσκεται στο Α.Τ. Χαϊδαρίου. Το μικρό κορίτσι που, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, είχε απαχθεί από άγνωστο την Κυριακή του Πάσχα στον Σκαραμαγκά, είπε στους αστυνομικούς ότι χάθηκε όταν επιχείρησε να ακολουθήσει μικρά σκυλάκια με τα οποία ήθελε να παίξει.
Νωρίτερα το πρωί, η αστυνομία δέχθηκε ένα τηλεφώνημα αγνώστου, ο οποίος ενημέρωσε τους αστυνομικούς σε ποιο σημείο βρίσκεται  το κοριτσάκι, "ασφαλές", όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ακολούθησε κινητοποίηση της ΕΛΑΣ και πράγματι, μετά από λίγη ώρα, το μικρό παιδί εντοπίστηκε στην περιοχή που είχε περιγράψει ο άγνωστος άνδρας.
Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αρμόδιων αξιωματικών, το μικρό κορίτσι πιθανότατα είχε πέσει θύμα αρπαγής από αγνώστους, οι οποίοι προφανώς το εγκατέλειψαν στο σημείο, φοβούμενοι, λόγω της μεγάλης δημοσιότητας που πήρε το θέμα και των εντατικών ερευνών των αρχών, ότι θα συλληφθούν.
Η περιπέτεια της 4χρονης ξεκίνησε χθες το απόγευμα, όταν εξαφανίστηκε από το σπίτι του παππού της, στη Λεωφόρο Σχιστού 89, στον Σκαραμαγκά, όπου είχε πάει μαζί με τους γονείς της για να γιορτάσουν το Πάσχα.
Οι γονείς του κοριτσιού είχαν καταγγείλει την εξαφάνιση χθες, λίγο πριν από τις τέσσερις το απόγευμα, αναφέροντας στην αστυνομία ότι το παιδί τους χάθηκε χωρίς να αντιληφθούν το πραγματικό.
Θύμα αρπαγής η μικρή Μαρία
Οι αξιωματικοί της Ασφάλειας θεωρούν πως το μικρό κοριτσάκι δεν θα μπορούσε να περπατήσει από μόνο του την απόσταση που χωρίζει το σπίτι του παππού της από το σημείο που βρέθηκε στο Χαϊδάρι, η οποία είναι περίπου 4 χιλιόμετρα.
Φαίνεται ότι εκτιμούν πως ο άγνωστος που κάλεσε το πρωί στα τηλέφωνα της Αστυνομίας και ενημέρωσε για την θέση του μικρού παιδιού είναι ο απαγωγέας, ο οποίος φοβήθηκε από την έκταση που έλαβε η υπόθεση και άφησε ελεύθερο το παιδί.
Από αυτό το σπίτι χάθηκε η μικρή Μαρία
Αυτό είναι το σπίτι του παππού της τρίχρονης, στη Λεωφόρο Σχιστού στον Σκαραμαγκά, από όπου εξαφανίστηκε την Κυριακή του Πάσχα η μικρή Μαρία, η οποία εντοπίστηκε το μεσημέρι της Δευτέρας του Πάσχα στο Χαϊδάρι.
Δείτε το βίντεο από το Mega

Ο παππούς της μικρής Μαρίας
«Eυχαριστώ τον Θεούλη και τον Άγιο Γεώργιο τίποτα άλλο», είπε εμφανώς συγκλονισμένος ο Γιώργος Πρίντεζης, ο παππούς της μικρής Μαρίας, σχολιάζοντας τον εντοπισμό της.
 «Τρελαθήκαμε, πήγαν να μας βγάλουν μέχρι και φονιάδες», συμπλήρωσε ο  κ. Πρίντεζης, που δεν έχει ξεπεράσει ακόμα το σοκ από την εξαφάνιση της ανήλικης εγγονής του.
 «Έστειλα την εγγονή μου μέχρι το άλογο που έχουμε, ούτε 10 μέτρα απόσταση και μέσα σε 5 λεπτά το παιδί είχε εξαφανιστεί», προσθέτει ο παππούς της μικρής Μαρίας, προσπαθώντας να εξηγήσει την εξαφάνιση της εγγονής του.

Βιντεο ΝΑΙ: ήταν ο τελικός του αιώνα!

ΝΑΙ: ήταν ο τελικός του αιώνα!


Πριν από ακριβώς 7 χρόνια (2/5/09) ΑΕΚ και Ολυμπιακός πήραν μέρος στον ωραιότερο τελικό στην ιστορία του Κυπέλλου Ελλάδας. Στο ματς που δεν θέλαμε να τελειώσει ΠΟΤΕ! Δείτε το 9λεπτο video με τα 8 γκολ και τα 34 πέναλτι!

Τον αποκάλεσαν "τελικό του αιώνα" και "καλύτερο ελληνικό τελικό όλων των εποχών", και δεν υπήρχε ίχνος υπερβολής αφού οι χαρακτηρισμοί αυτοί μπορούν να αποδώσουν το πιστά το θέαμα, τις συγκινήσεις και το ΤΑ πριν από ακριβώς 7 χρόνια (2/5/09) για να διεκδικήσουν το τρόπαιο του Κυπέλλου Ελλάδας για τη σεζόν 2008-09.
Σε ένα ματς που ο Ολυμπιακός αναδείχτηκε τελικά Κυπελλούχος Ελλάδας (πανηγυρίζοντας τέταρτο νταμπλ από το 2005 και μετά!) νικώντας την ΑΕΚ σε ένα ανεπανάληπτο παιχνίδι με 15-14 στα πέναλτι και που όλοι όσοι το παρακολούθησαν, είτε από τις εξέδρες είτε από τους τηλεοπτικούς δέκτες, θα το θυμούνται για όλη τους της ζωή ως μία από τις πιο δυνατές ποδοσφαιρικές τους αναμνήσεις.
Και πώς να μην γίνει κάτι τέτοιο από τη στιγμή που ο τελικός είχε τα πάντα, τόσο στην κανονική διάρκεια που έληξε 3-3 όσο και στην παράταση που το σκορ έγινε 4-4: γκολ, πάθος, ένταση, αποβολές, απίστευτες ανατροπές και μεγάλους πρωταγωνιστές.
Τον Ίσμαελ Μπλάνκο, που έβαλε την ΑΕΚ στη θέση του οδηγού, τον Ματ Ντάρμπισιρ, που κράτησε ζωντανό τον Ολυμπιακό με γκολ από τον... ουρανό στις καθυστερήσεις των... καθυστερήσεων, τον Νάτσο Σκόκο, που έχασε για λίγα δευτερόλεπτα την ευκαιρία να γίνει παντονινός ήρωας της Ένωσης, και φυσικά τον Αντώνη Νικοπολίδη.
Ο διεθνής πορτιέρε απέκρουσε το πέναλτι του Πελετιέρι και στη συνέχεια ευστόχησε στο τελευταίο δικό του για να σηκώσει την 23η κούπα της λαμπρής καριέρας του, σε έναν τελικό που κρίθηκε μετά από την εκτέλεση 34 πέναλτι!
Φέτος, οι δύο ομάδες αναμετρώνται ξανά σε τελικό και μάλιστα στο ίδιο γήπεδο, 7 χρόνια και πέντε ημέρες από εκείνο το ματς που κράτησε καθηλωμένη όλη την ποδοσφαιρική Ελλάδα και ευχή όλων είναι να παρακολουθήσουμε το ερχόμενο Σάββατο (7/5) ένα εξίσου σπουδαίο ντέρμπι. Έστω και αν -έτσι όπως τα κατάφεραν όλοι, θα διεξαχθεί σε άδειο γήπεδο, με παρουσία μόνο 310 θεατών...

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ

Οι συνθέσεις:
ΑΕΚ (Ντούσαν Μπάγεβιτς): Σάχα, Γεωργέας, Ζεράλδο Άλβες, Κυριάκος (62' Αλεξόπουλος), Μαϊστόροβιτς, Ενσαλίβα, Καφές, Μαντούκα (68' Πελετιέρι), Σκόκο, Τζεμπούρ (77' Εντίνιο), Μπλάνκο
Ολυμπιακός (Ερνέστο Βαλβέρδε): Νικοπολίδης, Τοροσίδης, Ντομί, Άντζας, Αβ. Παπαδόπουλος, Πατσατζόγλου (46' Ντάρμπισιρ, 96' Όσκαρ), Ντουντού, Γκαλέτι, Λέτο (62' Τζόρτζεβιτς), Μπελούτσι, Ντιόγο
Kίτρινες κάρτες: Καφές, Ενσαλίβα, Αλβες, Εντίνιο.
Κόκκινες κάρτες: Κυργιάκος (2η κίτρινη για πανηγυρισμούς στον πάγκο!), Γκαλέτι (2η κίτρινη για τον πανηγυρισμό στο 4ο γκολ), Α. Παπαδόπουλος (2η κίτρινη για  σκληρό μαρκάρισμα).
Διαιτητής: Τάσος Κάκος

Η ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΠΕΝΑΛΤΙ

Καφές 1-0
Όσκαρ 1-1
Μπλάνκο 2-1
Ντουντού 2-2
Σκόκο 3-2
Ντιόγο 3-3
Εντίνιο 4-3
Ντομί 4-4
Μαϊστόροβιτς δοκάρι
Τζόρτζεβιτς απόκρουση
Ενσαλίβα 5-4
Τοροσίδης 5-5
Σάχα 6-5
Μπελούτσι 6-6
Πελετιέρι 7-6
Νικοπολίδης 7-7
Γεωργέας απόκρουση
Άντζας απόκρουση
Καφές 8-7
Όσκαρ 8-8
Μπλάνκο 9-8
Ντουντού 9-9
Σκόκο 10-9
Ντιόγο 10-10
Εντίνιο 11-10
Ντομί 11-11
Μαϊστόροβιτς 12-11
Τζόρτζεβιτς 12-12
Ενσαλίβα 13-12
Τοροσίδης 13-13
Σάχα 14-13
Μπελούτσι 14-14
Πελετιέρι απόκρουση
Νικοπολίδης 14-15
Το video του συγκλονιστικού τελικού:

Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

17 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για την μυθική σειρά Ο Ιησούς Από Τη Ναζαρέτ

Θεωρείται, δικαιολογημένα, η κλασική τηλεοπτική σειρά που προλογίζει το Πάσχα. Είναι, δικαιολογημένα, μια σειρά εμβληματική που ο μύθος της ξεπερνάει ακόμη και τις επαναλήψεις της.


1. Η ιδέα για τη δημιουργία μιας τηλεοπτικής
σειράς που θα απέδιδε με πιστότητα την ζωή του Ιησού σύμφωνα με τα τέσσερα Ευαγγέλια ήταν του Πάπα Παύλου του 6ου.

Aφού έδωσε θερμά συγχαρητήρια στον Ουκρανό παραγωγό Lew Grade για την ταινία του “Μωυσής”, τον παρότρυνε να αποπειραθεί μια τηλεοπτική σειρά με θέμα την ζωή του Ιησού. Ο Grade, ευφυής όπως αποδείχθηκε, ανέθεσε την σκηνοθεσία στον Φράνκο Τζεφιρέλι που τότε απολάμβανε τα εύσημα για την εξαιρετική κινηματογραφική μεταφορά του σαιξπηρικού Ρωμαίος και Ιουλιέττα.
2. Πιστός καθολικός ο Τζεφιρέλι, που γνώριζε προσωπικά τον Πάπα από την εποχή που ο τελευταίος ήταν Αρχιεπίσκοπος του Μιλάνου και επισκεπτόταν το Λύκειο που φοιτούσε ο σκηνοθέτης, αρχικά αρνήθηκε την πρόταση. Τα Χριστούγεννα του 1973 αποφάσισε να πει το ναι στο εγχείρημα με όρους.

3. Ο Φράνκο Τζεφιρέλι ήθελε να δημιουργήσει μια σειρά που θα εκτιμούσε ακόμη και η κοινότητα των άθεων, ένα λυρικό τηλεοπτικό έργο που θα γινόταν οικουμενικά αποδεκτό.
4. Σύμμαχοι του σε αυτό ιστορικοί και θεολόγοι από το Βατικανό και το Κολέγιο των Ραβίνων στο Λονδίνο. Η σύνθεση της πλοκής από τις ιστορίες των τεσσάρων ευαγγελίων με χρονολογική σειρά ανατέθηκε στον Άγγλο λογοτέχνη και σεναριογράφο Anthony Burgess. Μια επιλογή, αν μη τι άλλο, απρόσμενη. Ο Burgess είναι ο άνθρωπος που έγραψε το βίαιο, δυστοπικό και πάντα επίκαιρο Κουρδιστό Πορτοκάλι.
5. Βασισμένος περισσότερο στο Ευαγγέλιο του Ιωάννη ο σεναριογράφος κράτησε όσο το δυνατόν περισσότερους διαλόγους όπως παρουσιάζονται αυτούσιοι στα τέσσερα πρώτα βιβλία της Καινής Διαθήκης με αρκετές φράσεις να απαγγέλλονται στα Αραμαϊκά.
6. Η επιλογή του πρωταγωνιστή ήταν σημαντική. Αν και αρχικά οι παραγωγοί ήθελαν να αναθέσουν τον ρόλο του Θεανθρώπου σε κάποιον σταρ κοινής αποδοχής, με τους Ντάστιν Χόφμαν και Αλ Πατσίνο να είναι τα κυρίαρχα ονόματα, σκηνοθέτης και σεναριογράφος ένιωθαν άβολα με τις παραπάνω προτάσεις καθώς και οι δύο ηθοποιοί δεν έμοιαζαν με την εικόνα που είχε καθιερωθεί στον κοινό νου για τον Ιησού.

7. Ο Ρόμπερτ Πάουελ είχε ήδη κάνει δοκιμαστικά ως Ιούδας Ισκαριώτης. Ο αστικός μύθος θέλει τον Τζεφιρέλι να αναρωτιέται: “Αν ο Ιούδας έχει τόσο εκφραστικά μάτια, του Ιησού πως πρέπει να είναι;”
8. Η επιλογή του για πρωταγωνιστή δεν ήταν αναίμακτη. Θρησκευτικές κοινότητες ενοχλήθηκαν καθώς σύμφωνα με όσα υποστήριζαν, ο Πάουελ ήταν “ένας ακόλαστος, που ζούσε έκλυτο βίο με τη σύντροφο του”. Tελικά ο πρωταγωνιστής παντρεύτηκε λίγο πριν αρχίσουν τα γυρίσματα.
9. Ο Τζεφιρέλι είχε απόλυτο δίκιο. Η εμφάνιση του θύμιζε τις εικόνες του Ιησού σε Καθολικές και Ορθόδοξες εκκλησίες και ο μέσος θεατής μπορούσε εύκολα να ταυτίσει τον χαρακτήρα με τον ερμηνευτή.
10. Ένα από τα πιο εύστοχα τρικ που χρησιμοποίησε ο Τζεφιρέλι ήταν να μοντάρει έτσι τη σειρά ώστε ο τηλεοπτικός Ιησούς να μην ανοιγοκλείνει ποτέ τα μάτια του. Ένα κόλπο για να φέρει ένα μυσταγωγικό, υπεράνθρωπο στοιχείο στη φιγούρα και μια επιλογή που τον δικαίωσε καθώς σύμφωνα με τους τηλεοπτικούς κριτικούς “ο θεατής απέκτησε μια διεισδυτική επαφή με το πρόσωπο του Ιησού”.
11. “Όταν κλήθηκα να υποδυθώ τον Ιησού, ήμουν 31 ετών και ομολογώ ότι μέχρι τότε δεν είχα κανένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη θρησκεία και καμία απολύτως γνώμη για τον Χριστό. Ύστερα από 9 μήνες γυρισμάτων σε επιβλητικά τοπία του Μαρόκου και της Τυνησίας, μπορώ να πω ότι πραγματικά πιστεύω στον Ιησού. Στη σκηνή της Σταύρωσης, ήμουν λίγο νευρικός, ίσως και από την εξάντληση που ένιωθα, ύστερα από τη δίαιτα 12 ημερών που είχα επιβάλλει στον εαυτό μου πριν από το γύρισμα” έχει πει σε συνέντευξη του.
“Κάποια στιγμή κοιτάζοντας στον καθρέφτη αναγνώρισα στο είδωλό μου τον Ιησού. Μου φάνηκε ότι είδα την εικόνα που έχει ο καθένας από εμάς για Αυτόν, όταν προσπαθούμε να Τον φανταστούμε. Την εικόνα που έχω συγκρατήσει από παιδί. Πραγματικά ελπίζω στο μνημόσυνό μου, να με θυμούνται και να με αποκαλούν όλοι ως ‘τον άνθρωπο που υποδύθηκε τον Ιησού’” συμπλήρωσε. Η καριέρα του τον επιβεβαίωσε. Μετά τη σειρά ο Πάουελ δεν κατάφερε ποτέ να κάνει κάτι που θα μπορούσε να ξεπεράσει αυτό το ρόλο. Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ ήταν ο ρόλος της ζωής του.



12. Το cast είχε και Ελληνικό χαρακτήρα. Ο Γιώργος Βογιατζής ήταν ένας εξαιρετικός στον ρόλο του Ιωσήφ σε ένα cast γεμάτο από αστέρια εμβληματικά της 7ης τέχνης.


jesus de nazareth 77 tv 16 g

13. Στο all-star-cast συμμετείχαν ιερά τέρατα της μεγάλης οθόνης όπως οι Τζέιμς Μέισον (Ιωσήφ της Αριμαθέας), Λόρενς Ολίβιε (Νικόδημος), Ροντ Στάιγκερ (Πόντιος Πιλάτος), Άντονι Κουίν (Καϊάφας), Έρνεστ Μπόργκναιν (Εκατόνταρχος) και Πίτερ Ουστίνοφ (Ηρώδης ο Μέγας), η αγαπημένη του Τζεφιρέλι -και Ιουλιέττα του στην κινηματογραφική μεταφορά του σαιξπηρικού δράματος του- Ολίβια Χάσεϊ (στο ρόλο της Παναγίας), η οσκαρική Αν Μπάνκροφτ (Μαρία Μαγδαληνή) αλλά και οι Ντόναλντ Πλέζανς (Μελχιώρ), Κρίστοφερ Πλάμερ (Ηρώδης Αντύπας), Τζέιμς Ερλ Τζόουνς (Βαλτάσαρ) και Κλαούντια Καρντινάλε (Μοιχαλίδα).
14. Τα γυρίσματα της σειράς ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 1975 και ολοκληρώθηκαν τον Μάιο του 1976 και έγιναν στο Μαρόκο και την Τυνησία. Οι σκηνές των συναγωγών τραβήχτηκαν στο νησί Djerba, ενώ οι σκηνές της Ιερουσαλήμ τραβήχτηκαν στην Μαροκινή πόλη Μοναστήρι (το όνομα της πόλης παραμένει Ελληνικό μέχρι και σήμερα) στην Βορειοανατολική Τυνησία, λιμένα της χώρας, στην περιοχή Σαχέλ.
15. Υπέροχη στην κινηματογράφηση και τη φωτογραφία, το μουσικό χαλί και τη σκηνογραφία, η σειρά θεωρείται από πολλούς ένα εμβληματικό τηλεοπτικό αριστούργημα και ένα ρίσκο που διέψευσε πολλούς. Με ατμόσφαιρα κατανυκτική, χρώματα γήινα και ένα βλέμμα που μένει μαζί σου στη μνήμη η σειρά που προβλήθηκε για πρώτη φορά από το Ιταλικό κανάλι RAI1 στις 27 Μαρτίου 1977 κρύβει στην αφήγηση της σκηνές που θεωρούνται κορυφαίες της τέχνης της μικρής και μεγάλης οθόνης -η σκηνή της ανάστασης του Λαζάρου θεωρείται από πολλούς κριτικούς κορυφαία.
Μετά την προβολή της στην Αμερική οι New York Times έγραψαν διθύραμβο ενώ έγινε ένα πρόγραμμα που τίποτα δεν θα μπορούσε να σταθεί απέναντι του. Το 46% των τηλεοράσεων στη Νέα Υόρκη και το 53% των τηλεοράσεων στο Λος Άντζελες είχαν υποταχθεί στη δύναμη της αριθμώντας συνολικά πάνω από 90 εκατομμύρια τηλεθεατές μόνο στις ΗΠΑ.
16. Το κόστος παραγωγής της σειράς υπήρξε πραγματικά υψηλό. Αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί, ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ κόστισε περίπου 16 με 18 εκατομμύρια δολάρια. Μέχρι σήμερα φέρεται να έχει φέρει καθαρό κέρδος 30 εκατομμύρια δολάρια, ποσό που ειλικρινά θεωρούμε ότι το έχει ξεπεράσει.
17. Η σειρά έχει διάρκεια 371 λεπτά. Αν και ήταν υποψήφια σε πέντε κατηγορίες στα βρετανικά BAFTA, δεν κέρδισε ούτε ένα.