Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Προθεσμία για την Κυριακή πήραν οι συλληφθέντες Video απο το αστυνομικό τμήμα Ιερισσού







Προθεσμία για να απολογηθούν την Κυριακή πήραν οι δύο συλληφθέντες μετά την εισβολή αστυνομικών στα σπίτια τους στην Ιερισσό.

Μέχρι τότε θα παραμείνουν κρατούμενοι. Οδηγήθηκαν ενώπιον του ανακριτή και του εισαγγελέα στο αστυνομικό μέγαρο Θεσσαλονίκης.

Οι συνήγοροί τους ζήτησαν οι απολογίες τους την Κυριακή να γίνουν στο δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης.

"Βαρύτατο το κατηγορητήριο, αλλά είναι έωλο και μετέωρο,δεν στοιχειοθετούνται οι κατηγορίες", δήλωσε ο δικηγόρος Γιώργος Κυρίτσης.

"Κορυφώθηκε χθες το απίστευτο όργιο αστυνομικής καταστολής με εισβολή των ΕΚΑΜ στα σπίτια οικογενειαρχών", δήλωσε ο δικηγόρος Βασίλης Τζιμούρτος.

500 συντοπίτες τους από την Ιερισσό αλλά και από την Θεσσαλονίκη πραγματοποιούν συγκέντρωση συμπαράστασης έξω από το αστυνομικό Μέγαρο.Κλειστή η Μοναστηρίου στο κομμάτι από ΚΤΕΛ μέχρι και την αερογέφυρα.







rthess.gr

Στόχος ιερόσυλων ο Άγιος Δημήτριος Θεσσαλονίκης



-->

Μία δεσποτική μήτρα και διάφορα τιμαλφή πιστών άρπαξαν άγνωστοι από τον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου όπου εισέβαλλαν τα ξημερώματα.

Όπως έγινε γνωστό, οι δράστες μπήκαν στο εσωτερικό του Ιερού Ναού - Πολιούχου της Θεσσαλονίκης- από παράθυρο, που, κατά τον νεωκόρο, είχε ήδη παραβιαστεί την περασμένη Κυριακή και είχε καλυφθεί πρόχειρα τις τελευταίες μέρες μέχρι να επισκευαστεί. Η Αστυνομία διενεργεί έρευνες στην περιοχή για τον εντοπισμό των δραστών.




ΠΗΓΗ: ΑΠΕ - ΜΠΕ
-->

Η Α. Μέρκελ με... ριγέ στολή






-->
Ως θύμα στρατοπέδου συγκέντρωσης παρουσίασε στο εξώφυλλό του τη Μέρκελ το πολωνικό περιοδικό “Uwama Rze”, κλιμακώνοντας τον διπλωματικό πόλεμο που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στις δύο χώρες αναφορικά με τις ευθύνες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Ντυμένη με ριγέ στολή και μαντίλι στα μαλλιά, η Γερμανίδα καγκελάριος μοιάζει να ποζάρει πίσω από τα συρματοπλέγματα, υπό τον τίτλο «Αλλοίωση της Ιστορίας: Πως οι Γερμανοί έκαναν τους θύματα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου».

ΠΗΓΗ: Espresso
-->

ΒΙΝΤΕΟ- Εκπρόσωπος Τύπου ΕΛΑΣ: Εκτελέστηκαν 2 εντάλματα




-->
"Η αστυνομία εκτέλεσε δύο εντάλματα σύλληψης, που είχαν εκδοθεί από τον ανακριτή πλημμελειοδικών Χαλκιδικής για την υπόθεση του εμπρησμού στις εγκαταστάσεις εταιρείας στις Σκουριές Χαλκιδικής, έγιναν όλα σύμφωνα με τον κώδικα ποινικής δικονομίας, παρουσία εκπροσώπου της δικαστικής αρχής", είπε νωρίτερα στον Γιώργο Παπαδάκη ο εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ Χρήστος Παρθένης για τα γεγονότα που έλαβαν χώρα τα ξημερώματα στην Ιερισσό.


"Δεν θεωρείτε ότι η ώρα και ο τρόπος της προσαγωγής θα έριχνε λάδι στη φωτιά", ρώτησε ο Γιώργος Παπαδάκης.


"Εκτιμήθηκε υπηρεσιακά ότι ήταν ο κατάλληλος χρόνος για να εκτελεστούν τα εντάλματα, άλλωστε αρχικά υπήρξε άρνησης συμμόρφωσης της κλήσης, εξ ου και αναγκάστηκαν οι αρχές σε βίαιη προσαγωγή", απάντησε ο κ. Παρθένης.


Οσο για το αστυνομικό τμήμα Ιερισσού, επιβεβαίωσε πως κάηκε ολοσχερώς και πως οι αστυνομικοί πρόλαβαν να πάρουν μαζί τους, πριν εγκαταλείψουν το τμήμα, έγγραφα και οπλισμό.



-->

Γυαλιά - καρφιά το αστυνομικό τμήμα Ιερισσού (ΦΩΤΟ)




Γυαλιά καρφιά έκαναν οι κάτοικοι της Ιερισσού το αστυνομικό τμήμα μετά τις δύο συλλήψεις για τον εμπρησμό στα μεταλλεία χρυσού. Οι κάτοικοι εξαγριωμένοι μετά την "εισβολή" των ΕΚΑΜ στα σπίτια δύο συγχωριανών τους πήγαν στο αστυνομικό τμήμα και προκάλεσαν εκτεταμμένες καταστροφές. 

Πέταξαν έξω ότι βρήκαν στα γραφεία και τα έβαλαν φωτιά. 
Αυτή τη στιγμή το χωριό έχει "ερημώσει" καθώς οι περισσότεροι κάτοικοι κατευθύνονται στον Πολύγυρο όπου αναμένεται να οδηγηθούν οι δύο συλληφθέντες.


-->


















http://www.seleo.gr


ΒΙΝΤΕΟ-Κάτοικος Ιερισσού: Ήταν απαγωγή





Κάτοικος της Ιερισσού, ο Τ. Παπαγεωργίου, μιλώντας νωρίτερα στον Γιώργο Παπαδάκη, τόνισε ότι δεν υπήρχε ένταλμα σύλληψης για τους δύο κατοίκους στα σπίτια των οποίων εισέβαλλαν στις 03.00 τα ξημερώματα αστυνομικοί, όπως καταγγέλλουν οι ντόπιοι.
"Ούτε εισαγγελέας υπήρχε, δεν θα έσπαγαν τις πόρτες ασφαλείας με λοστάρια, αν υπήρχε εισαγγελέας, άλλωστε αν τους είχαν καλέσει να παρουσιαστούν στο αστυνομικό τμήμα θα το είχαν κάνει όπως έχει συμβεί τόσες φορές με πολλούς κατοίκους της περιοχής", είπε ο κ. Παπαγεωργίου.

Ο κ. Παπαγεωργίου περιέγραψε και το πως στη συνέχεια οι κάτοικοι έκαψαν το αστυνομικό τμήμα. "Το είχαν προβλέψει οι αστυνομικοί και το είχαν εγκαταλείψει εγκαίρως", είπε.
"Δεν ήταν σύλληψη, ούτε προσαγωγή, ήταν απαγωγή, στο κλίμα εκφοβισμού που έχει ξεκινήσει ο κ. Δένδιας", κατέληξε.






http://www.enikos.gr

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Μπουτάρης εναντίον… Μπουτάρη

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ «ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ» ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΝ… ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ


Απευθύνει δημόσια έκκληση στον εαυτό του να ευαισθητοποιηθεί, ενώ του έχει στείλει και επιστολή!



-->



Την περασμένη εβδομάδα, τα στελέχη της ΜΚΟ για την προστασία της πανίδας, Αρκτούρος, διαπίστωσαν ότι ο Μίσα, ο 17χρονος αρκούδος που έσωσαν από τη Γιουγκοσλαβία, δεν ξύπνησε από τη χειμερία νάρκη. Η είδηση του θανάτου του, αποτέλεσε μιας πρώτης τάξεως αφορμή για να εξαπολύσει ο Αρκτούρος μια δριμεία επίθεση εναντίον του Δήμου Θεσσαλονίκης για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες διαβιούν τα άγρια ζώα στο δημοτικό ζωολογικό κήπο.


Αυτή, είναι η πρώτη ανάγνωση της είδησης. Γιατί στην πραγματικότητα, όσο λογικό και αν είναι το αίτημα του Αρκτούρου, κρύβεται ένα παράλογο. Γιατί ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, τίθεται στο στόχαστρο από τον… εαυτό του, που είναι επίσης και πρόεδρος της ΜΚΟ. Έτσι, ο κ. Μπουτάρης παραπονιέται που ο… εαυτός του δεν έχει κάνει τίποτα ως δήμαρχος για τον ζωολογικό κήπο και του ζητά να πάρει μέτρα. Του απευθύνει μάλιστα (ναι, ο κ. Μπουτάρης στον εαυτό του) δημόσια έκκληση να ευαισθητοποιηθεί! Ίσως πιο σωστό να ήταν αν, αντί να δημοσιεύει επιστολές και να ζητά από τον κόσμο να διαμαρτυρηθεί στο Δήμο για τον Κήπο, να καθόταν μπροστά στον καθρέφτη και… να του τα λεγε ένα χεράκι….

Και επιστολή

Όχι όμως, προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, ο κ. Μπουτάρης τα βάζει με τον… κ. Μπουτάρη, επειδή από το 2011, έχει στείλει υπόμνημα προτάσεων στον εαυτό του, για το οποίο όμως προκλητικά αδιαφορεί ο ίδιος.


Για του λόγου το αληθές, στο δελτίο του για τον θάνατο του Μίσα, η ΜΚΟ αναφέρει: «Με την ευκαιρία του θανάτου του καθώς ο Μίσα γεννήθηκε αιχμάλωτος σε ζωολογικό κήπο και δεν γνώρισε ποτέ την ελευθερία της ζωής στη φύση, ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ δηλώνει άλλη μια φορά την αντίθεσή του στην πρακτική της διαβίωσης και αναπαραγωγής άγριων ζώων σε αιχμαλωσία.


Απευθύνουμε δημόσια έκκληση στον Δήμο Θεσσαλονίκης και στην Αρμόδια Υπηρεσία της Αντιδημαρχίας Ποιότητας Ζωής για την μεταφορά των 2 αρκούδων του Ζωολογικού Κήπου Θεσσαλονίκης στις εγκαταστάσεις του Περιβαλλοντικού Κέντρου του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ.


Πρόκειται για ένα αίτημα που ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ υποβάλλει στο Δήμο Θεσσαλονίκης από το 1995 και εξής. (υπόμνημα προτάσεων που συνυπέγραψαν 4 περιβαλλοντικές οργανώσεις και η Κτηνιατρική Σχολή του ΑΠΘ και κατατέθηκε το 2011 στο Δήμο Θεσσαλονίκης)».


Έχει δίκιο;
Πάντως, η αλήθεια είναι ότι ο κ. Μπουτάρης έχει δίκιο που ψέγει τον εαυτό του. Ή, καλύτερα, έχει δίκιο ως πρόεδρος του Αρκτούρου. Γιατί ο δημοτικός ζωολογικός κήπος, ενώ θα μπορούσε να αποτελεί ένα κόσμημα (όπως στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις) και μια εγγύηση συνέχισης της ύπαρξης των άγριων ειδών, καθώς και μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή μαζί τους, είναι πιο «κοντά» σε κολαστήριο.


Η μικτή ομάδα εργασίας που συνέστησαν περιβαλλοντικές οργανώσεις (μεταξύ των οποίων και ο Αρκτούρος) διαπίστωσε πολλά προβλήματα στο δημοτικό ζωολογικό κήπο Θεσσαλονίκης. Προφανώς λόγω των συνθηκών διαβίωσης, βρήκαν μεταξύ άλλων γεράκι με σοβαρό τραύμα και βασικές ελλείψεις περίθαλψης, πελαργό με σοβαρή αναπηρία, αλλά και ότι όλα τα σαρκοφάγα που φιλοξενούνται εκεί (λύκοι, αρκούδες, αγριόγατοι, αλεπούδες) έχουν ως φυσικό περιβάλλον το… τσιμέντο, σε αντίθεση με τις ανάγκες της βιολογίας των συγκεκριμένων ζώων.


presstime.gr 

BINTEO: H ομιλία της Μαρίας Κανελοπούλου για το κλείσιμο των Θεάτρων στο Δ. Αθηναίων


Ενώ γνώριζε το πρόβλημα εδώ και πέντε χρόνια, δεν φρόντισε να θέσει τις προϋποθέσεις για τις μικρότερες θεατρικές σκηνές


Στο …καμίνι του Καμίνη 114 θέατρα της Αθήνας!

-->

Το θέμα πήγε στο Δημοτικό Συμβούλιο, στο οποίο μιλήσε η Μ.Κανελοπούλου και άλλοιγνωστοί ηθοποιοί και μέλη του Σωματείου Ηθοποιών, για να ενισχύσουν τον αγώνα για δουλειά των νέων συναδέλφων τους. Δείτε το video

  

Ο δήμαρχος Γιώργος Καμίνης άναψε το προσωπικό του …καμίνι, για να ρίξει μέσα στην «πυρά» του 114 θέατρα της Αθήνας, αφήνοντας στο δρόμο ηθοποιούς, σκηνοθέτες, ταμίες και όσους εργάζονται στους χώρους που απειλεί να βάλει λουκέτο, εν μέσω της θεατρικής σεζόν.

Γιατί μεταβλήθηκε σε …θεατροκτόνο ο Γιώργος Καμίνης; Ξαφνικά, και ενώ οι παραστάσεις στις εναλλακτικές θεατρικές σκηνές της Αθήνας συνεχιζόταν, δίνοντας δουλειά σε πολλούς του καλλιτεχνικού χώρου. Ο δήμαρχος για λόγους ασφαλείας, έβαλε κατ’ αρχήν λουκέτο σε 34 θεατρικές σκηνές, ενώ έχει έτοιμο το σχέδιο να …αφανίσει άλλες 80, χωρίς να μπορεί κανείς να βεβαιώσει ότι δεν θα υπάρξει και συνέχεια.

Η απόφαση του Γ. Καμίνη για τα λουκέτα στα θέατρα, στηρίζεται στο γεγονός ότι λειτουργούσαν ή λειτουργούν σε πολυχώρους και μπαράκια, τα οποία όμως δεν τηρούσαν τους κανόνες λειτουργίας.
Η κρίση που έπληξε τον θεατρικό χώρο, ανάγκασε πολλούς σκηνοθέτες και ηθοποιούς να στήσουν εναλλακτικές θεατρικές σκηνές σε μπαρ ή πολυχώρους, που δεν είχαν βέβαια προδιαγραφές θεάτρων. Εκτός βέβαια από την κρίση, υπήρχε και η ανάγκη να βρουν δουλειά νέοι ηθοποιοί, σε μικρότερες παραστάσεις και χαμηλότερες απολαβές.


Το θέμα δεν είναι καινούργιο, αλλά υφίσταται εδώ και 5 χρόνια, μια και το Υπουργείο Πολιτισμού δεν έχει προχωρήσει στην αναθεώρηση του σχετικού νόμου, για τους κανόνες λειτουργίας των θεατρικών σκηνών, ο οποίος ψηφίστηκε το 1934, δηλαδή από την εποχή του Μεταξά!


Όσοι απασχολούνται στον καλλιτεχνικό χώρο, επιρρίπτουν ευθύνες στον Γιώργο Καμίνη, για τη χρονική στιγμή που επέλεξε να βάλει το λουκέτο, εν μέσω παραστάσεων και γιατί δεν το έκανε αυτό με τη λήξη της περσινής σεζόν ή έπειτα από τη λήξη της φετινής προκειμένου να μην υποστούν οικονομική ζημιά επιχειρήσεις και ηθοποιοί.


Υπάρχει κι άλλο ατόπημα όμως του δημάρχου, σύμφωνα με τις απόψεις και των επιχειρηματικών που δραστηριοποιούνται στον χώρο. Ότι ενώ υπάρχει υφίσταται το πρόβλημα εδώ και πέντε χρόνια, γιατί δεν φρόντισε να θέσει τις προϋποθέσεις για τις μικρότερες θεατρικές σκηνές, ενώ σε άλλες σκηνές δεν γίνεται να υπάρξει εναρμονισμός με τις προϋποθέσεις καθώς στεγάζονται σε διατηρητέα κτίρια που δεν επιτρέπεται η οποιαδήποτε εξωτερική μετατροπή τους. Αντί να κάνει αυτό λοιπόν ο δήμαρχος έσπευσε να βάλει λουκέτα σε 34 θεατρικές σκηνές και να ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο, τώρα σε καιρό ύφεσης και διαρκούς αύξησης της ανεργίας σε άλλες 80.

Διάλογος κατόπιν …εορτής


Η απόφαση για το κλείσιμο των εναλλακτικών θεατρικών σκηνών, που έτσι κι αλλιώς αποτελούν χώρους πολιτισμού, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων στον καλλιτεχνικό χώρο. Επισήμως, ο Γιώργος Καμίνης έδειξε ότι ήθελε να συμμαζέψει τα …ασυμμάζευτα, λέγοντας ότι "ο Δήμος Αθηναίων αντιλαμβάνεται πλήρως τα προβλήματα που υπάρχουν και αντιμετωπίζει τους χώρους πολιτισμού με ιδιαίτερη ευαισθησία". Ζήτησε δε, να συναντηθεί «τόσο με μεμονωμένους διαχειριστές χώρων πολιτισμού, όσο και με τους εκπροσώπους τους, προκειμένου να κατατεθούν ολοκληρωμένες προτάσεις για τον εκσυγχρονισμό του νομικού πλαισίου λειτουργίας τους, σε καμία περίπτωση όμως, σε βάρος των κανονισμών ασφαλείας και της ορθής λειτουργίας τους».


Ανεπισήμως όμως έπαιξε το δικό του παιχνίδι. Έδωσε εντολή να αρχίσουν να μπαίνουν λουκέτα στα θέατρα που έχουν ειδοποιηθεί να σταματήσουν την δραστηριότητά τους, ανεξάρτητα από την πορεία των συζητήσεων με τους ενδιαφερομένους. Έτσι, ενώ επιτροπή του Δήμου άρχισε να συζητά με τους ιδιοκτήτες των χώρων που στεγάζονται τα εναλλακτικά θέατρα, την ίδια στιγμή σφραγίστηκε το θέατρο «Ακαδήμεια», ένας χώρος πολιτισμού που δημιούργησε το Θέατρο Νέων και στεγάζεται σε παλαιά ανακατασκευασμένα αλλά και καινούρια κτίσματα ενός πρώην συνεργείου αυτοκινήτων της περιοχής της Ακαδημίας Πλάτωνος. Με λίγα λόγια, ο Γιώργος Καμίνης θέλει να κάνει μεν διάλογο, ενώ όμως οι χώροι θα σφραγίζονται!


press-time.gr/